Advanced Combat Environment - ACE 2

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
lenherd
Posty: 16
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: lenherd »

Witam
Jak użyć okularów, kominiarek itp. a dokładniej jak założyć to na twarz?
I jeszcze pytanie dotyczące plecaków, czy to tylko ozdoba czy maja jakieś praktyczne zastosowanie?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: seba200 »

"I jeszcze pytanie dotyczące plecaków, czy to tylko ozdoba czy maja jakieś praktyczne zastosowanie?" - gralem w poprzedni mod ace i plecak byl zajebisty - wrzucasz do niego to co poptrzebne. Minus jest taki ze jesli wrzucisz do niego duzo sprzetu to bedziesz sybciej sie meczyc.

Teraz ja mam pytanie - czy trzeba pod ten mod najlepjej zainstalowac arme jeszcze raz, chcialbym zachowac oryginal?
Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: DRIVER »

lenherd pisze:Witam
Jak użyć okularów, kominiarek itp. a dokładniej jak założyć to na twarz?
I jeszcze pytanie dotyczące plecaków, czy to tylko ozdoba czy maja jakieś praktyczne zastosowanie?

Pozdrawiam
co do kominiarek

http://dev-heaven.net/wiki/ace-mod2/Googles&Mask_Setup

mam nadzieje ze znasz angielski :)

co do plecakow... tam pisze w grze jakie maja zastosowanie. Sam malo kozystam... preferuje SMAWa na plecach :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Nexus
Posty: 87
Rejestracja: 12 sierpnia 2009, 07:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Nexus »

Osobiście polecam maskę pgaz, normalnie Lord Vader..z wyglądu i ze słuchu :rox
Dodatkowo w linku proponuję zwrócić uwagę na dane powyżej tych które mamy wymienić. Jeśli tego nie zrobicie to po zdjęciu kominiarki, maski lub czegokolwiek zniknie wam posiadane wcześniej Camo, twarz i wszystko inne bo zostanie załadowany domyślny profil. Fajny efekt przy okularach taktycznych... robi się miodowo... :party
Obrazek
Obrazek
lenherd
Posty: 16
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: lenherd »

DRIVER dzięki, działa.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Rafael3D »

ACE public beta 2 już jest, ponoć łatwiej się konfiguruje:
http://www.armaholic.com/page.php?id=8601

Update przez Yoma Addon Sync waży ok. 202 MB
Plutonowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 sierpnia 2009, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Plutonowy »

Prośba od niekumatego gracza co zrobić żeby ACE działał? Niestety żadna z instrukcji w temacie nie pchnęła mnie nawet krok do przodu. Najdalej zaszedłem przy pomocy six-updatera. Niestety punktu:
e) po tym jak program przetworzy wszystkie dane możemy zamknąć okienka i stworzyć sobie skrót w którym dopisujemy w linii komend -noSplash -noFilePatching -mod=@CBA;@ACE;@ACEX.
odpalamy grę. "
Nie rozumiem ani trochę, jaki skrót mam stworzyć? Jaka linia komend? O co tu w ogóle chodzi!?
Gdyby ktoś był tak miły i wytłumaczył łopatologicznie jak upośledzonemu jak to zrobić będę wdzieczny.
Lorini
Posty: 8
Rejestracja: 02 stycznia 2009, 17:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Lorini »

Tak o
kopiujesz skrót Army2 na pulpicie.Na skopiowany skrót klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz właściwości
i w "element docelowy" do x:\Arma2\Arma.exe dopisujesz
-noSplash -noFilePatching -mod=@CBA;@ACE;@ACEX
pamiętaj o spacji pomiędzy exe a tym powyżej
Plutonowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 sierpnia 2009, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Plutonowy »

OK dzięki kolejny krok do przodu niestety nie byłbym sobą gdyby udało mi się to zrobić dobrze.
Taką formułkę wpisuje:
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2.exe" -noSplash -noFilePatching -mod=@CBA;@ACE;@ACEX
Niestety nic się nie zmieniło. Próbowałem " umieścić gdzie indziej ale wtedy wyskakuje komunikat że ścieżka jest nieprawidłowa :( .
Co jeszcze może być nie tak?
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: PROCIK »

A co to "-noFilePatching" ? ja tego u siebie nie mam.
Ale mam -world=empty to daje to, ze w menu nie załaduje pojazdów i mapek, dlatego szybko menu wchodzi i widzisz tylko wodę i menu.

Ta linijka co napisałeś powinna działać, sprawdź czy masz te foldery ACE (@CBA;@ACE;@ACEX) w głównym folderze Army i czy tak samo się nazywają, liczy się każdy znak i spacja.
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 819
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Slawek »

Plutonowy, tu masz wszystko wyjaśnione na podstawie filmu od Rafalsky viewtopic.php?f=79&t=3086&p=34845#p34845
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”