VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Matte »

hmm / na na demo bym nie liczył
Z resztą pewnie jeśli pojawi się w sieci, to i tak będzie zabezpieczony jakimś kluczem usb...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Rainbow »

Bo VBS2 nie jest zoptymalizowany i działa identycznie pod względem wydajności jak ArmA, albo i gorzej biorąc pod uwagę 50km2 Irak, który w prawie 80% składa się z terenów zurbanizowanych (Green Zone). Takie Paraiso na całym Sahrani. Po drugie raczej nie będzie już sposobu sprzedaży w formie modułów jak to miało miejsce w VBS1. VBS2 sam w sobie zawiera wszystkie funkcje z modułów VBS1. Dodatkowe packi będą prawdopodobnie już tylko do ściągnięcia z serwisu (czy płatne? unknown)

Po drugie wygląda na to, że BIS/BIA chcą bardziej upublicznić VBSa, ponieważ 13 czerwca w Holandii były 3-dniowe otwarte targi militarne, gdzie można było samemu pograć w VBS2, były też tam jakieś mecze, ale to szczegóły.
13 września robią powtórkę, ale będzie to pojedynek między 5osobowymi ArmAowymi zespołami cywilów, a wyszkolonymi żolnierzami.
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Firefly »

Rainbow pisze:Bo VBS2 nie jest zoptymalizowany i działa identycznie pod względem wydajności jak ArmA, albo i gorzej biorąc pod uwagę 50km2 Irak, który w prawie 80% składa się z terenów zurbanizowanych (Green Zone).
Ten Green Zone to chyba tylko przyklad na funkcje programu kreujacego teren ze zdjec. Natomiast w samym VBS2 jest z tego co widzialem tylko miasto As Samawah.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Radeon »

Rainbow pisze:Bo VBS2 nie jest zoptymalizowany i działa identycznie pod względem wydajności jak ArmA, albo i gorzej(...)
Sam BiS Ci to powiedział? :?
-=HuNTeR=- pisze:Nie rozumiem jednego...skoro jest wielka optymalizacja pod VBS, to dlaczego nie dadzą jej pod armę? Wszyscy narzekają, że arma jest niezoptymalizowana... to tak jakby VBS i ArmĘ robiły 2 różne firmy.
Bo to czeski film w reżyserii braci szpanerów. Tak samo było z jedynką i tak samo dzieje się z dwójką.




A Rainbow zawsze bronił vbs'a (taaa jeszcze pamiętam te jego "agentowskie zwroty" :mrgreen:
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Rainbow »

Radeon pisze:
Rainbow pisze:Bo VBS2 nie jest zoptymalizowany i działa identycznie pod względem wydajności jak ArmA, albo i gorzej(...)
Sam BiS Ci to powiedział? :?
Tak, przeczytałem "specyfikację" engine'u i okazało się, że to ten sam engine co ArmA.
Optymalizacja to ostatnia rzecz jaką BIS się martwi.
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2021, 19:28 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Radeon »

Ja jednak będę przy swoim stwierdzeniu, że BiS tego cholenrego FałBeEsa zoptymallizuje tak czy siak. A jak ich nie obchodzi, to będziem syszyć głowe KołdMasterom.


Co do teczki too... wiesz. Była taka jedna, ale niestety koleś z promo traileru VBS1 z nią uciekł. Ano był taki jeden wychodzący z budyneczku. He he :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Forrestal »

Eh, co wyscie sie tak uwzieli na VBS2? To nie jest produkt dla publiki tylko symulator jeszcze wiekszym tego slowa znaczeniu niz ArmA. Dla mnie cena moglby byc wyzsza o pare tys. bucksow jeszcze?

To ze BIS to wogule wypuszcza dla publiki to jego dobra wola bo napewno wiecej zarobi na kontraktach dla poszczegolnych panstw niz na ogolnodostepnym produkcie. I to zapotrzebowanie ze strony rzadowej czy wojska powoduje ze w VBSie pojawiaja sie takie a nie inne moduly. BISowcy nie siedza w tej daczy pod Praga i sami sobie nie wymyslaja co zrobia ciekawego teraz...

Tak naprawde to nie nam sie martwic jak to VBS jest super zoptymalizowany bo w lapka tez mozna 2 grafy w SLI wsadzic i co wtedy? Wypas :mrgreen:

Jak dla mnie cale to narzekanie bez sensu jest...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Radeon »

Gaadasz. O szpanerach to już legendy były, niedługo film nakręcą, wdrążą takie technologię, że na wszystkich telewizorach film będzie się lagował bo będzie kiepsko zoptymalizowany i zabugowany. Wogóle to zamiast pokazać jak to się robi to osły z nieba będą lecieć.


IMO jak tak chcą robić to może niech najpierw zrobią VBS'a i go wydadzą, a potem go okroją dla publiczności. Oczywiście chodzi mi o lekką kastrację, a nie żagowanie czego popadnie. I wyjdzie na to, że najpierw był VBS a potem ArmA, a nie na odwrót.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: Matte »

Z niepotwierzonych źródeł wiem iż będzie to okolica wrzesień-pazdiernik... Hmm czy to ma jakieś powiązanie n QG?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: -=HuNTeR=- »

Tak! Za QG zapłacimy 4 tys. zł! :lol: :lol: :lol:
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

Post autor: eJay »

Radeon, marudzisz jak małe dziecko. Ty VBS'em nie powinienes sie w ogole interesowac. To nie jest produkt stricte przeznaczony dla graczy, tylko dla wosjka, a wojsko posiada inne fundusze i jak widac, chetnie wydaja kase na trening poprzez VBS. Dla nas jest ArmA, dla nich VBS.

Poza tym nie pieńcie się na temat optymalizacji. BiS zapewne ma tak skonstruowany kontrakt, ze wszelkie nowalijki oraz optymalizacje pod VBS nie moga byc przenoszone do gry wydanej na ogolnoswiatowy rynek (czyt. wojsko chce mieć coś dla siebie). Zapewne kasa z tego tytulu moze byc inwestowana tylko w rozwoj VBS. I stad zapewne taka cena programu. Dlatego staraja sie robic dla ArmA co w ich mocy, drogą okrężną. Stad zapewne wydanie bety 1.00 (bo braklo funduszy na projekt) i teraz dodatku (aby pociagnac eksperymenty jeszcze dalej). Spanelowie napewno nie chca dla nas źle.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”