Xtreme ArmA Mod

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Sensitive
Posty: 25
Rejestracja: 12 lipca 2007, 10:51
ID Steam:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Sensitive »

Czy zlikwidowano możliwość zniszczenia czołgu za pomocą KM?

Oraz, co najważniejsze czy zwiększyło się pole, zasięg widzenia A.I?
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: -=HuNTeR=- »

Czy jest kompatybylne z MP?
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Pit »

Mam problem z ftp'em podanym oficjalnie.
Zna ktoś inne źródło?
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Keilholz
Posty: 42
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:15
ID Steam:
Numer GG: 3617202
Lokalizacja: Gród Sambora

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Keilholz »

Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: -=HuNTeR=- »

Wydaje mi się, że przez tego moda jest "trochę" mniej fpsów -.-

Edit: Jeszcze jedno, czy ktoś wie czy jest możliwe użycie samych Xamowych dźwięków?
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Pit »

Pierwszy rzut oka i...

- dźwięki, nie takie jak w CSM, ale donośniejsze, i tak biją o głowę oryginalną ArmA - warte ściągnięcia
- tekstury pojazdów - wszystkie ciemniejsze, strona WEST i EAST ma prawie podobną barwę - warte ściągnięcia
- tekstury żołnierzy - WEST ma taki odcień mundurów jaki poprostu powinień byc w grze od początku, wreszcie - warte ściagnięcia
- smaczki - brak zbliżenia bez przycelowania, brak info o wystrzelonych pociskach, w pojazdach słychać komunikaty radiowe jak kiedyś w FDF, inne statystyki itd. (te wszystkie drobnostki czynią w sumie mod rzeczywiście bardziej Xtreme)
- kompatybilnośc MP - jak na razie działa ale jeszcze wszystkiego nie sprawdziłem

{edit}
niestety, czołgi nadal można niszczyć z KM'a
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Rainbow »

Żołnierze USA w tym modzie oryginalnie mają kamuflaż MARPAT, zostawiono też jako osobna klasa żołnierzy z ACU, choć ten także zmieniono.
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Mr Groch »

Mnie osobiscie XAM nie przypadl tak bardzo do gustu - zbyt duzo zmian,
ale za to za malo tego, czym mozna sie nacieszyc :)

Osobiscie polecam taka oto paczke:

Dzwiek:
- Chammys Sounds
- FDF Sounds Obrazek

Modyfikacja UI i kamery:
- TrueMods

Efekty (To naprawde trzeba zobaczyc! Szczegolnie polecam efekt rozwalajacego sie budynku):
- ArmA Effects Obrazek
- Six Pack1 Obrazek

Zestawik malo ingerujacy w ArmA, ale dajacy duzo radosci, szczegolnie w MP :)

Krotki filmik pokazowy:

http://youtube.com/watch?v=kMUZNotKWnI

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Rainbow »

Większość rzeczy, do których dałeś linka znajduje się w XAMie. Po co ściągać wszystko osobno skoro można mieć to w jednym packu?
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Mr Groch »

Wlasnie o to chodzi, ze nie... w XAM to wsyztsko jest strasznie uproszczone, a czasem przekombinowane - np
widok jak w TrueMods, niby jest, ale zablokowali powiekszanie. ArmAEffects? Jezlei chodzio efekty, to w XAM
zmienili tylko nieco efekty wubuchu pojazdow i to dosyc pokracznie jak dla mnie... Co jeszcze? Brak efektow krwi,
wybuchy granatow niemrawe, dzwieki moze i fajne, ale przerost formy nad trescia - szczegolnie w pojazdach
opancerzonych... Wlasciwie to nic z tego co podalem nie jest w XAM... Uproszczone efekty jedynie....
Filmik, ktory zrobilem moze nie prezentuje sie okazale, ale chcialem tylko przedstawic z czym co sie je...
Tutaj mozesz zobaczyc bardziej efekciarski filmik, w ktorym wykorzystano ArmAEffects:

http://youtube.com/watch?v=LBpWuBceJ4U

XAM dla mnie jest jak produkt all-in-one... A co jest do wszystkiego, to jest do niczego :) O wiele lepsze efekty
mozna uzyskac stosujac podane mody osobno...
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: -=HuNTeR=- »

Mnie najbardziej interesują dźwięki z XAMa, skąd je wziąć ?:P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”