Xtreme ArmA Mod
Moderator: Inkwizytor
Re: Xtreme ArmA Mod
Czy zlikwidowano możliwość zniszczenia czołgu za pomocą KM?
Oraz, co najważniejsze czy zwiększyło się pole, zasięg widzenia A.I?
Oraz, co najważniejsze czy zwiększyło się pole, zasięg widzenia A.I?
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Czy jest kompatybylne z MP?
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Mam problem z ftp'em podanym oficjalnie.
Zna ktoś inne źródło?
Zna ktoś inne źródło?
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Wydaje mi się, że przez tego moda jest "trochę" mniej fpsów -.-
Edit: Jeszcze jedno, czy ktoś wie czy jest możliwe użycie samych Xamowych dźwięków?
Edit: Jeszcze jedno, czy ktoś wie czy jest możliwe użycie samych Xamowych dźwięków?
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Pierwszy rzut oka i...
- dźwięki, nie takie jak w CSM, ale donośniejsze, i tak biją o głowę oryginalną ArmA - warte ściągnięcia
- tekstury pojazdów - wszystkie ciemniejsze, strona WEST i EAST ma prawie podobną barwę - warte ściągnięcia
- tekstury żołnierzy - WEST ma taki odcień mundurów jaki poprostu powinień byc w grze od początku, wreszcie - warte ściagnięcia
- smaczki - brak zbliżenia bez przycelowania, brak info o wystrzelonych pociskach, w pojazdach słychać komunikaty radiowe jak kiedyś w FDF, inne statystyki itd. (te wszystkie drobnostki czynią w sumie mod rzeczywiście bardziej Xtreme)
- kompatybilnośc MP - jak na razie działa ale jeszcze wszystkiego nie sprawdziłem
{edit}
niestety, czołgi nadal można niszczyć z KM'a
- dźwięki, nie takie jak w CSM, ale donośniejsze, i tak biją o głowę oryginalną ArmA - warte ściągnięcia
- tekstury pojazdów - wszystkie ciemniejsze, strona WEST i EAST ma prawie podobną barwę - warte ściągnięcia
- tekstury żołnierzy - WEST ma taki odcień mundurów jaki poprostu powinień byc w grze od początku, wreszcie - warte ściagnięcia
- smaczki - brak zbliżenia bez przycelowania, brak info o wystrzelonych pociskach, w pojazdach słychać komunikaty radiowe jak kiedyś w FDF, inne statystyki itd. (te wszystkie drobnostki czynią w sumie mod rzeczywiście bardziej Xtreme)
- kompatybilnośc MP - jak na razie działa ale jeszcze wszystkiego nie sprawdziłem
{edit}
niestety, czołgi nadal można niszczyć z KM'a
Re: Xtreme ArmA Mod
Żołnierze USA w tym modzie oryginalnie mają kamuflaż MARPAT, zostawiono też jako osobna klasa żołnierzy z ACU, choć ten także zmieniono.
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Mnie osobiscie XAM nie przypadl tak bardzo do gustu - zbyt duzo zmian,
ale za to za malo tego, czym mozna sie nacieszyc
Osobiscie polecam taka oto paczke:
Dzwiek:
- Chammys Sounds
- FDF Sounds
Modyfikacja UI i kamery:
- TrueMods
Efekty (To naprawde trzeba zobaczyc! Szczegolnie polecam efekt rozwalajacego sie budynku):
- ArmA Effects
- Six Pack1
Zestawik malo ingerujacy w ArmA, ale dajacy duzo radosci, szczegolnie w MP
Krotki filmik pokazowy:
http://youtube.com/watch?v=kMUZNotKWnI

ale za to za malo tego, czym mozna sie nacieszyc

Osobiscie polecam taka oto paczke:
Dzwiek:
- Chammys Sounds
- FDF Sounds

Modyfikacja UI i kamery:
- TrueMods
Efekty (To naprawde trzeba zobaczyc! Szczegolnie polecam efekt rozwalajacego sie budynku):
- ArmA Effects

- Six Pack1

Zestawik malo ingerujacy w ArmA, ale dajacy duzo radosci, szczegolnie w MP

Krotki filmik pokazowy:
http://youtube.com/watch?v=kMUZNotKWnI

Re: Xtreme ArmA Mod
Większość rzeczy, do których dałeś linka znajduje się w XAMie. Po co ściągać wszystko osobno skoro można mieć to w jednym packu?
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Wlasnie o to chodzi, ze nie... w XAM to wsyztsko jest strasznie uproszczone, a czasem przekombinowane - np
widok jak w TrueMods, niby jest, ale zablokowali powiekszanie. ArmAEffects? Jezlei chodzio efekty, to w XAM
zmienili tylko nieco efekty wubuchu pojazdow i to dosyc pokracznie jak dla mnie... Co jeszcze? Brak efektow krwi,
wybuchy granatow niemrawe, dzwieki moze i fajne, ale przerost formy nad trescia - szczegolnie w pojazdach
opancerzonych... Wlasciwie to nic z tego co podalem nie jest w XAM... Uproszczone efekty jedynie....
Filmik, ktory zrobilem moze nie prezentuje sie okazale, ale chcialem tylko przedstawic z czym co sie je...
Tutaj mozesz zobaczyc bardziej efekciarski filmik, w ktorym wykorzystano ArmAEffects:
http://youtube.com/watch?v=LBpWuBceJ4U
XAM dla mnie jest jak produkt all-in-one... A co jest do wszystkiego, to jest do niczego
O wiele lepsze efekty
mozna uzyskac stosujac podane mody osobno...
widok jak w TrueMods, niby jest, ale zablokowali powiekszanie. ArmAEffects? Jezlei chodzio efekty, to w XAM
zmienili tylko nieco efekty wubuchu pojazdow i to dosyc pokracznie jak dla mnie... Co jeszcze? Brak efektow krwi,
wybuchy granatow niemrawe, dzwieki moze i fajne, ale przerost formy nad trescia - szczegolnie w pojazdach
opancerzonych... Wlasciwie to nic z tego co podalem nie jest w XAM... Uproszczone efekty jedynie....
Filmik, ktory zrobilem moze nie prezentuje sie okazale, ale chcialem tylko przedstawic z czym co sie je...
Tutaj mozesz zobaczyc bardziej efekciarski filmik, w ktorym wykorzystano ArmAEffects:
http://youtube.com/watch?v=LBpWuBceJ4U
XAM dla mnie jest jak produkt all-in-one... A co jest do wszystkiego, to jest do niczego

mozna uzyskac stosujac podane mody osobno...
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Xtreme ArmA Mod
Mnie najbardziej interesują dźwięki z XAMa, skąd je wziąć ?:P