World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Rainbow »

U mnie śmiga elegancko.
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 23:13 przez Rainbow, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: World in Conflict

Post autor: Radeon »

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest upał i komp się piecze. Ot problem zawiech... :evil:
Obrazek
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: World in Conflict

Post autor: Volt »

U mnie jest tylko względnie parno :). A WiC śmiga na najwyższych. Może jakaś wspólna partyjka? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Beta co prawda skończyła swój okres testów, ale gra uzyskała już status GOLD a wkrótce ma nadejść oficjalne demo :)

Dla tych, którzy już się zdecydowali na kupno, CD Projekt wraz ze sklepem gram.pl przygotował pre-order w dwóch wersjach:

Podstawowej w cenie 89,90 zł
Edycja specjalna ZSRR / Edycja specjalna USA w cenie 149,90 zł

Edycja specjalna zawierać będzie dodatkowo:

1. Ekskluzywne opakowanie
2. Film DVD o powstawaniu gry
3. Zestaw słuchawkowy
4. Poradnik
5. Flaga USA / Flaga ZSRR
6. Czapeczka z logo World in Conflict
7. Koszulka z logo World in Conflict

Planowana premiera na świecie: 18 września 2007 :)
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: -=HuNTeR=- »

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Forrestal »

Ja juz mam gierke zamowiona ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: eagle »

Forrestal pisze:Ja juz mam gierke zamowiona ;)
Gdzie zamówiłeś. Z jakiegoś polskiego serwisu czy zagranicą.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Ja też już wersję specjalną od jakiegoś czasu :)
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Forrestal »

Tym razem z polskiego ;)

Edycja specjalna z gram.pl
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: eagle »

To ja tez sobie zamówię wersje specjalną. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Dla wszystkich niezdecydowanych, oraz dla już zdecydowanych i niecierpliwie czekających na premierę - mamy demo :) W końcu trochę inne spojrzenie na WiC - pojawiły się elementy gry SP. Do pobrania pod tym adresem (1,2 GB)


Edit:
Po zagraniu powiem tylko tyle: gra naprawdę robi ogromne wrażenie, szczególnie w SP. Dostaliśmy jedną misję z kampanii w demie. Jednak ten, kto myśli, że 5 minut grania i spokój, bardzo się myli. Przejście jej zajęło mi 40 minut, podczas których gracz dostaje kilkanaście celów podstawowych i drugorzędnych. Akcja zmienia się z minuty na minutę a kolejne objectivy są przydzielane zgodnie z rozwojem wydarzeń. Choć mimo wszystko fabuła wydaje się lekko liniowa, to tak naprawdę nie ma czasu o tym myśleć, gdyż chwila nieuwagi kosztuje utratę naszych jednostek w walce. Śmiem nawet twierdzić, że wojenny chaos i mnogość jednostek uczestniczących w różnych zadaniach podczas SP jest dużo lepszym wrażeniem, niż podczas grania w MP. Oprócz jednostek gracza, mamy kilka innych zespołów, które mają własne zadania i je realizują półautonomicznie do gracza (czasami zdarza się, że kilka zespołów dostaje ten sam cel, lub gracz dostaje rozkaz wsparcia któregoś z zespołów). Ci, którzy narzekali, ze w Armie nie było utożsamienia sie z bohaterem, dostaną taką możliwość właśnie w WiC. Co więcej, oprócz postaci "sterowanej" przez gracza, którego historia przedstawiona jest w filmikach przed misją (w ujęciu "komiksowym", coś w rodzaju tych w NFS:U2 czy Max Payne), mamy też inne postacie, które będą przewijać się przez całą fabułę, a które dodatkowo będziemy obserwować w licznych cutscenkach podczas samej misji. Trzeba przyznać, że cutscenki robią wrażenie naprawdę solidnej roboty, postacie są bardzo szczegółowe i charakterystyczne. Jeśli cała kampania będzie wyglądać tak, jak ta pojedyncza misja w demie, czekają nas dłuugie godziny (40 minut zeszło mi na obronę tylko jednego miasta) spędzone w świetnej oprawie audiowizualnej z ciekawą fabułą i wściekłymi na hałas subwoofera sąsiadami za ścianą ;)
:8bz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”