OFP 2

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Firefly »

Rainbow pisze:Odpowiedź z forum Codemasters, dlaczego nie udostępniono do tego czasu żadnego zdjęcia prosto z gry:

"I am sorry that we have not released any new information for a while now. But like Jigglybean mentioned in a previous thread, the game is still in development with a lot of work to do, and if we were to release screenshots of vehicles, guns etc which were unfinished then the negative impact would definately be greater than the positive."
No to jest jeszcze bardziej przerażające :D. Czyżby nie kolejny klon COD a Terrorist Takedown?? :rox :1th
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Mefiu »

Nie płaczcie, wstrzymajmy się z ocenami póki nie zobaczymy końcowego produktu.
W końcu nazwa Operation Flashpoint zobowiązuje i to bardzo :)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: kondor »

Firefly pisze:Gry jak nie bylo widac tak nie widac. Nic ciekawego to nie zapowiada... Jak ktos ma czym to sie chwali. Takie sa doswiadczenia od innych producentow (np. Assasins Creed, Arma2 itd.).
BIS rzucał skrinami, filmikami, bo jego twory były kontynuacją poprzednich - pamiętasz pierwsze skriny z army = ofp elite, a finalne jednostki duzo pozniej; nieliczni wiedzą, że pierwsze filmiki (niewiadomo jak teraz) (niby) z army2 - czarnoruś - były z army (istnieje czarnoruś na armę). CM nie ma takiego luksusu, że sobie może coś tam wymienić z działającej całości i pokazać jako nowość. Mówi się, że zaczęli dopiero pisać w grudniu.
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: Peyot »

Rainbow pisze:Codemasters nie będzie miało żadnego stoiska na E3 w tym roku. Bardziej prawdopodobna jest ich obecność w Lipsku na Games Convention.
Mylisz się.

Z oficjalnej stronki tegorocznego E3 http://www.e3summit08.com/login/login.a ... index.aspx
They also released the full roster of exhibitors currently scheduled to participate, including: 1UP Network; Akella; Atari Inc.; Bethesda Softworks; Capcom USA Inc.; Crave Entertainment; Codemasters; D3Publisher of America; Deep Silver; Disney Interactive Studios, Inc.; Electronic Arts; Eidos Interactive; IGN.com; Indie Games; Jagex, Ltd.; Konami Digital Entertainment; LucasArts; Majesco Entertainment Company; Microsoft Corporation; Midway Games, Inc.; MTV Games; Namco Bandai Games America, Inc.; Natsume, Inc.; Nintendo of America Inc.; Novint Technologies, Inc.; Nyko Technologies; Powered by Game Spy; Rebellion; SEGA of America, Inc.; Serious Games Initiative; Sony Computer Entertainment America, Inc.; Sony Online Entertainment Inc.; Southpeak Games; Square Enix USA; Take-Two Interactive; Tecmo; THQ Inc.; Toshiba America Information Systems; Ubisoft Entertainment Inc.; Valve Software; and, Warner Brothers Interactive Entertainment Inc. Organizers said they are expecting additional companies to sign-on.
Nie będzie niestety id Software :( oraz Activision Blizzard
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

W porządku, ale na forum CM, że nic z OFP2 nie pokażą, poza być może nowym teaserem.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

Niestety nie ma żadnych screenów IN-GAME.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:52 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: OFman »

Tak, podniecajmy się dalej renderami...
Dla mnie OF2 może mieć grafikę nawet lepszą niż te rendery a i tak nic to nie da jeśli sam tryb gry mi się nie spodoba.
Jeśli OFP2 nie będzie obsługiwać Addonów/modów to Codemasters może pakować walizki.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: OFP 2

Post autor: alepasztet »

Grafike OFP2 MUSI miec kozacka i taka bedzie mialo, w koncu wychodzi tez na konsole. :) Mistrzostwem byloby jednak zaimplementowanie Euphorii w OFP2 mmmmmmmmmmmmmm...
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: eJay »

Rendery jak rendery - po prostu ładne. Ale czekam dalej na screeny in-game oraz informacje odnosnie edytora oraz silnika...
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

Podpisuje się pod postami eJaya i OFMana
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: OFP 2

Post autor: Jacobss »

I tak ta gra się na pececie dobrze nie sprzeda, więc jej sukces wcale nie zależy od edytora i addonów. Mnie ogólnie skany nastawiły pozytywnie, ale treść , bo screeny mnie mało obchodzą. Moim zdaniem, OFP 2 oferuje (według zapowiedzi) dokładnie to, czego oczekiwałem kiedyś od właśnie sequela. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. I tak kupię ArmA II i OFP2, więc problemu nie ma.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”