Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Nie da rady?
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: smookie »

Tajgeer pisze:Nie nastawiałbym się, że powie więcej niż powiedział do tej pory.
Kto wie... kto wie...? ;) Nie uprzedzajmy faktów.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Więc mam pytanie: czy jesteś tam po to i zadbasz o to, żeby znów dalo sie grać małe PvP?
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tajgeer »

smookie pisze:
Tajgeer pisze:Nie nastawiałbym się, że powie więcej niż powiedział do tej pory.
Kto wie... kto wie...? ;) Nie uprzedzajmy faktów.
Byłoby cudnie. Dobrze, że znalazła się tam osoba, która jest też graczem - to na pewno pomoże w rozwoju PvP. Trzymamy kciuki :)
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

@smookie
o człowieku, będziesz miał tony wiadomości z prośbami od graczy jeżeli nasze domysły są prawdziwe :P . Chociaż... Teraz ciągle to "leave feedback" itp...w sumie fajnie by było gdyby jakieś nasze pomysły byłyby wdrażane w produkcję. Osobiście mam parę ale nie ma mowy o ich zaakceptowaniu do arma 3 :)
(dobra, dobra. Plusujcie go to może powie coś jeszcze ;))
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: RozekPoland »

polikerski pisze:w sumie fajnie by było gdyby jakieś nasze pomysły byłyby wdrażane w produkcję.
Wszelkimi pomysłami do ARMA3 można się dzielić w wydzielonym do tego wątku na oficjalnym forum BI
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... DISCUSSION
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

Tylko czy to coś da? :(
BIS może nawet nie patrzeć na takie tematy, a tymbardziej szanse są niewielkie. Weź oczekuj, że Twój pomysł w takiej wielkiej liście wejdzie w życie :ohno . Tylko co oznacza ten tekst zaznaczony na czerwono w pierwszym poście?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: smookie »

Wszystkie propozycje są na bieżąco czytane i przetrawiane... na końcu oczywiście odrzucane :mrgreen: . A tak poważnie: jestem głównym animatorem i odpowiadam za kształt, formę i wygląd animacji bojowych/zrelaksowanych (generalnie wszystkich związanych z bronią), więc na tyle ile mogę, będę starał się balansować grę również w kierunku małych pvp. Dodam na pocieszenie jednak, że jednym z developerów zajmujących się stricte misjami i designem MP jest Celery.... :)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

smookie pisze:Dodam na pocieszenie jednak, że jednym z developerów zajmujących się stricte misjami i designem MP jest Celery.... :)
A mnie to średnio cieszy, bo nawet jeśli jest ambitny i nie brakuje mu pomysłów, to chyba brakuje mu doświadczenia w:
-programowaniu w ogóle (skoro nigdy nie przeszedł na sqf - o Javie to pewnie zapomnij)
-pisaniu nawet średnich (nie mówiąc o dużych - a liczyłem na jakiś solidny duży C&H w standardzie (liczyłem, że wezmą kju i spółkę)) misji

W każdym bądź razie świadomości zbioru nietuzinkowych misji MP cieszy.
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: smookie »

Kju też jest.
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

smookie pisze:A tak poważnie: jestem głównym animatorem i odpowiadam za kształt, formę i wygląd animacji bojowych/zrelaksowanych (generalnie wszystkich związanych z bronią)
Czyli można liczyć na bardziej realistyczne przeładowanie przynajmniej do większości broni? (tak, wiem że do wszystkich się nie da bo to byłoby za dużo(?)) albo różne przeładowywania zależnie od sytuacji (np pusty magazynek i z kilkoma nabojami)

A co do animacji ogólnie to fajnie by było jakieś "przyklejanie się" do ścian oraz wspinanie na wyższe murki. no i może coś lepszego z wchodzeniem na drabinę, huh? czy może zamierzasz wypuszczać jakiegoś moda?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”