Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
Re: Arma3 oficjalnie
Nie da rady?
Re: Arma3 oficjalnie
Kto wie... kto wie...?Tajgeer pisze:Nie nastawiałbym się, że powie więcej niż powiedział do tej pory.

Re: Arma3 oficjalnie
Więc mam pytanie: czy jesteś tam po to i zadbasz o to, żeby znów dalo sie grać małe PvP?
Re: Arma3 oficjalnie
Byłoby cudnie. Dobrze, że znalazła się tam osoba, która jest też graczem - to na pewno pomoże w rozwoju PvP. Trzymamy kciukismookie pisze:Kto wie... kto wie...?Tajgeer pisze:Nie nastawiałbym się, że powie więcej niż powiedział do tej pory.Nie uprzedzajmy faktów.

- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
@smookie
o człowieku, będziesz miał tony wiadomości z prośbami od graczy jeżeli nasze domysły są prawdziwe
. Chociaż... Teraz ciągle to "leave feedback" itp...w sumie fajnie by było gdyby jakieś nasze pomysły byłyby wdrażane w produkcję. Osobiście mam parę ale nie ma mowy o ich zaakceptowaniu do arma 3 
(dobra, dobra. Plusujcie go to może powie coś jeszcze
)
o człowieku, będziesz miał tony wiadomości z prośbami od graczy jeżeli nasze domysły są prawdziwe


(dobra, dobra. Plusujcie go to może powie coś jeszcze

Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
- RozekPoland
- Posty: 193
- Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
- ID Steam: RozekPoland
- Numer GG: 24417445
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Wszelkimi pomysłami do ARMA3 można się dzielić w wydzielonym do tego wątku na oficjalnym forum BIpolikerski pisze:w sumie fajnie by było gdyby jakieś nasze pomysły byłyby wdrażane w produkcję.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... DISCUSSION
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Tylko czy to coś da? 
BIS może nawet nie patrzeć na takie tematy, a tymbardziej szanse są niewielkie. Weź oczekuj, że Twój pomysł w takiej wielkiej liście wejdzie w życie
. Tylko co oznacza ten tekst zaznaczony na czerwono w pierwszym poście?

BIS może nawet nie patrzeć na takie tematy, a tymbardziej szanse są niewielkie. Weź oczekuj, że Twój pomysł w takiej wielkiej liście wejdzie w życie

Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
Wszystkie propozycje są na bieżąco czytane i przetrawiane... na końcu oczywiście odrzucane
. A tak poważnie: jestem głównym animatorem i odpowiadam za kształt, formę i wygląd animacji bojowych/zrelaksowanych (generalnie wszystkich związanych z bronią), więc na tyle ile mogę, będę starał się balansować grę również w kierunku małych pvp. Dodam na pocieszenie jednak, że jednym z developerów zajmujących się stricte misjami i designem MP jest Celery.... 


Re: Arma3 oficjalnie
A mnie to średnio cieszy, bo nawet jeśli jest ambitny i nie brakuje mu pomysłów, to chyba brakuje mu doświadczenia w:smookie pisze:Dodam na pocieszenie jednak, że jednym z developerów zajmujących się stricte misjami i designem MP jest Celery....
-programowaniu w ogóle (skoro nigdy nie przeszedł na sqf - o Javie to pewnie zapomnij)
-pisaniu nawet średnich (nie mówiąc o dużych - a liczyłem na jakiś solidny duży C&H w standardzie (liczyłem, że wezmą kju i spółkę)) misji
W każdym bądź razie świadomości zbioru nietuzinkowych misji MP cieszy.
Re: Arma3 oficjalnie
Kju też jest.
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Czyli można liczyć na bardziej realistyczne przeładowanie przynajmniej do większości broni? (tak, wiem że do wszystkich się nie da bo to byłoby za dużo(?)) albo różne przeładowywania zależnie od sytuacji (np pusty magazynek i z kilkoma nabojami)smookie pisze:A tak poważnie: jestem głównym animatorem i odpowiadam za kształt, formę i wygląd animacji bojowych/zrelaksowanych (generalnie wszystkich związanych z bronią)
A co do animacji ogólnie to fajnie by było jakieś "przyklejanie się" do ścian oraz wspinanie na wyższe murki. no i może coś lepszego z wchodzeniem na drabinę, huh? czy może zamierzasz wypuszczać jakiegoś moda?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device