ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: GŁOŚNIK »

ja zauważyłem jak AI się schowało w krzakach, tylko karabin wystawał i czatowało na modzie ECS :hapy

(nie krzycz. Klamacz)
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Maćko »

My nie mówimy tu o modach. Gra ma być grywalna od początku, nie chcemy powtórki z jedynki.

BTW: Wyłącz capslocka :/
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: GŁOŚNIK »

spoko MASZ RACJE I CHCIAŁBYM ŻEBY JOM TROCHĘ OŻYWILI BO JEDYNE OPRÓCZ JEDNOSTEK I FLAGI NIC SIĘ NIE RUSZA :violent :dworship

ufoman: Wylacz Caps'a i sprawdzaj pisownie przed "zatwierdzeniem" wiadomosci.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Artek3333 pisze:
SaS TrooP pisze:Artek, co do AI - w Armie i tak jest najlepsze ze wszystkich nie oskryptowanych gier ever. Weź pod uwagę takiego STALKERa. Tam wróg bez obaw strzela do ciebie na otwartej rawie. No dobra, czasem ktoś się schowa.
Jeszcze nigdy nie zauważyłem aby w Armie AI schowało się za jakąś przeszkodę lub w celu schronienia wbiegło do budynku aby z stamtąd prowadzić ogień, jedynie na co stać AI to opad na ziemie lub bezsensowny bieg na otwartym terenie. :roll: Więc nie mów mi że AI w Armie jest najlepsze bo to jest jeden z największych minusów tej gry. Moim zdaniem Stalker to gra dla dzieci i mi nie przypadła do gustu, ale wybacz Ai ciut lepiej się prezentuje w Stalkerze niż w Armie. :coffee
Ale AI samo podejmuje decyzje, samo cię flankuje etc. bez ingerencji w skrypty. Takiego AI nie kojarzę nigdzie.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Artek3333 »

Choćby Ghos Recon 1 gra stara a AI jak na ten staroć jest dobra, jednostki w dużym zagrożeniu lub ostrzale w pozycji pochylonej uciekają z pola ostrzału z wyjątkiem jednego bądź dwóch którzy osłaniają uciekających ogniem. Jak szturmują to z zachowaniem zasad taktycznym czyli jeden osłania a drugi posuwa się naprzód i tak na zmianę, jeśli chodzi o flankowanie to jest tam zrobione bardzo dobrze. mmmm że tego w Armie niema, ale to nie ten temat więc skończmy już, każdy ma swoje i różne zdanie. ;)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kondor »

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=31515&r=top - nowe foty (wyglądają na prawdziwe) - tu widać, to co mówił OFman o wyglądzie trawy. Zresztą drzewa też wyglądają jak z OFP1
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: OFman »

To zapewne screeny z GC bo chyba mało prawdopodobne aby wygląd gry nic się nie zmienił od sierpnia. Po za tym niby chcą to wydać latem...
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kondor »

część zapowiadanych materiałów: http://www.codemasters.co.uk/flashpoint ... hp#/video/
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Fajnie to wygląda :) Nawet edytor misji pokazali :D
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kondor »

fajnie to chyba jedyne co można powiedzieć - to wygląda jak BF
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Cóż, jakoś strzelanie w czasie szybkiego biegu i natarcie na stojąco (ew. w kucki) nie robi chyba dobrej reklamy starym wyjadaczom?
Grafika jest fajna, ale nie zachwyca.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”