(nie krzycz. Klamacz)
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
ja zauważyłem jak AI się schowało w krzakach, tylko karabin wystawał i czatowało na modzie ECS 
(nie krzycz. Klamacz)
(nie krzycz. Klamacz)
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
My nie mówimy tu o modach. Gra ma być grywalna od początku, nie chcemy powtórki z jedynki.
BTW: Wyłącz capslocka :/
BTW: Wyłącz capslocka :/
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
spoko MASZ RACJE I CHCIAŁBYM ŻEBY JOM TROCHĘ OŻYWILI BO JEDYNE OPRÓCZ JEDNOSTEK I FLAGI NIC SIĘ NIE RUSZA

ufoman: Wylacz Caps'a i sprawdzaj pisownie przed "zatwierdzeniem" wiadomosci.
ufoman: Wylacz Caps'a i sprawdzaj pisownie przed "zatwierdzeniem" wiadomosci.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Ale AI samo podejmuje decyzje, samo cię flankuje etc. bez ingerencji w skrypty. Takiego AI nie kojarzę nigdzie.Artek3333 pisze:Jeszcze nigdy nie zauważyłem aby w Armie AI schowało się za jakąś przeszkodę lub w celu schronienia wbiegło do budynku aby z stamtąd prowadzić ogień, jedynie na co stać AI to opad na ziemie lub bezsensowny bieg na otwartym terenie.SaS TrooP pisze:Artek, co do AI - w Armie i tak jest najlepsze ze wszystkich nie oskryptowanych gier ever. Weź pod uwagę takiego STALKERa. Tam wróg bez obaw strzela do ciebie na otwartej rawie. No dobra, czasem ktoś się schowa.Więc nie mów mi że AI w Armie jest najlepsze bo to jest jeden z największych minusów tej gry. Moim zdaniem Stalker to gra dla dzieci i mi nie przypadła do gustu, ale wybacz Ai ciut lepiej się prezentuje w Stalkerze niż w Armie.
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Choćby Ghos Recon 1 gra stara a AI jak na ten staroć jest dobra, jednostki w dużym zagrożeniu lub ostrzale w pozycji pochylonej uciekają z pola ostrzału z wyjątkiem jednego bądź dwóch którzy osłaniają uciekających ogniem. Jak szturmują to z zachowaniem zasad taktycznym czyli jeden osłania a drugi posuwa się naprzód i tak na zmianę, jeśli chodzi o flankowanie to jest tam zrobione bardzo dobrze. mmmm że tego w Armie niema, ale to nie ten temat więc skończmy już, każdy ma swoje i różne zdanie. 
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=31515&r=top - nowe foty (wyglądają na prawdziwe) - tu widać, to co mówił OFman o wyglądzie trawy. Zresztą drzewa też wyglądają jak z OFP1
-
OFman
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
To zapewne screeny z GC bo chyba mało prawdopodobne aby wygląd gry nic się nie zmienił od sierpnia. Po za tym niby chcą to wydać latem...
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
część zapowiadanych materiałów: http://www.codemasters.co.uk/flashpoint ... hp#/video/
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Fajnie to wygląda
Nawet edytor misji pokazali 
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
fajnie to chyba jedyne co można powiedzieć - to wygląda jak BF
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Cóż, jakoś strzelanie w czasie szybkiego biegu i natarcie na stojąco (ew. w kucki) nie robi chyba dobrej reklamy starym wyjadaczom?
Grafika jest fajna, ale nie zachwyca.
Grafika jest fajna, ale nie zachwyca.

