ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

Coops w cerkwi dostaje Good moda :angel
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

IGN odpalil strone posiwecona OFP:DR
http://flashpoint.ign.com/
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: polo »

Nowe informacje:

W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.



Gra nie będzie tuż po premierze oferowała możliwości umieszczania własnego loga klanu (np. na ramieniu lub pojeździe) lub tagu przed nickiem gracza w trybie wieloosobowym. Nie będzie też możliwe tworzenie własnych tzw. skinów postaci. Jednak jak powiedział Tim Browne, może to się zmienić w poźniejszym dodatku.



Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.



Gracze, którzy zginą lub zostaną ciężko ranni w trybie multiplayer, będą mogli przejść w tryb obserwatora (spectator). Będzie w nim można oglądać pozostałych graczy (co około 3 sekundy następuje zmiana na innego) z widoku trzeciej osoby.



Najniższy poziom trudności (Assisted), oprócz pełnego HUD'a, będzie oferował także nieznaczne wspomaganie celowania (tzw. auto-aim) oraz potwierdzenia trafienia na celowniku. Oczywiście dwa pozostałe tryby (Normal i Hardcore) będą pozbawione tych funkcji.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.

Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.
Mam nadzieje, że pierwsze nie doprowadzi do sporów typu "Ja mam dłuższego" (Czasa gry online)

No a drugie to jakby krok w tył dla Nas.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Ad.2 Skąd ja to wiedziałem...
Ad.3 Co za bezsens!
Ad.5 Auto-aim? No bez jaj. Może jeszcze walktrough w pigułce np. wcisnę Y i gra mi się sama przejdzie...
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

Matte pisze:
W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.

Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.
Mam nadzieje, że pierwsze nie doprowadzi do sporów typu "Ja mam dłuższego" (Czasa gry online)

No a drugie to jakby krok w tył dla Nas.

Co do drugiego podpunktu ;). Pamietacie ofp, tam też sie czekało, i zostawali sami znośni uzytkownicy, z którymi grało sie bardzo fajnie, ponadto moim zdaniem to dobre rozwiązanie, coś ala CS, tylko troche w innym stylu...

Pozatym w jakiej grze spotkałeś sie z takim czymś jak to sam nazwałeś 'ja mam dłuższego' bo ja nigdy.

PS. Przepraszam za być może małą spójność mojej wypowiedzi ale jestem troche % :D
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Przepraszam za być może małą spójność mojej wypowiedzi ale jestem troche %
Piłeś? Nie pisz na forum ! :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

@potemps W mojej szkole jak nie byłeś sierżantem w BF2 - byłeś nikim : )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Hahahaha to sie nazywa klasyfikacja :D

U mnie w szkole jak nie miałes 75 lvla w Tibii to tez byłes nikim :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Autoaim jest w wiekszosci strzelanek na konsole. Nawet w nowym CoJ jest wiec co sie dziwicie?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Ba, w Armie też jest (przynajmniej w jedynce) :) Przeglądaliście uważnie opcje w ustawieniach poziomu trudności? :) Czyżby pozostałości po Elite?
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”