
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Coops w cerkwi dostaje Good moda 

http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
IGN odpalil strone posiwecona OFP:DR
http://flashpoint.ign.com/
http://flashpoint.ign.com/
- polo
- Posty: 208
- Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
- ID Steam:
- Numer GG: 1257116
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nowe informacje:
W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.
Gra nie będzie tuż po premierze oferowała możliwości umieszczania własnego loga klanu (np. na ramieniu lub pojeździe) lub tagu przed nickiem gracza w trybie wieloosobowym. Nie będzie też możliwe tworzenie własnych tzw. skinów postaci. Jednak jak powiedział Tim Browne, może to się zmienić w poźniejszym dodatku.
Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.
Gracze, którzy zginą lub zostaną ciężko ranni w trybie multiplayer, będą mogli przejść w tryb obserwatora (spectator). Będzie w nim można oglądać pozostałych graczy (co około 3 sekundy następuje zmiana na innego) z widoku trzeciej osoby.
Najniższy poziom trudności (Assisted), oprócz pełnego HUD'a, będzie oferował także nieznaczne wspomaganie celowania (tzw. auto-aim) oraz potwierdzenia trafienia na celowniku. Oczywiście dwa pozostałe tryby (Normal i Hardcore) będą pozbawione tych funkcji.
W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.
Gra nie będzie tuż po premierze oferowała możliwości umieszczania własnego loga klanu (np. na ramieniu lub pojeździe) lub tagu przed nickiem gracza w trybie wieloosobowym. Nie będzie też możliwe tworzenie własnych tzw. skinów postaci. Jednak jak powiedział Tim Browne, może to się zmienić w poźniejszym dodatku.
Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.
Gracze, którzy zginą lub zostaną ciężko ranni w trybie multiplayer, będą mogli przejść w tryb obserwatora (spectator). Będzie w nim można oglądać pozostałych graczy (co około 3 sekundy następuje zmiana na innego) z widoku trzeciej osoby.
Najniższy poziom trudności (Assisted), oprócz pełnego HUD'a, będzie oferował także nieznaczne wspomaganie celowania (tzw. auto-aim) oraz potwierdzenia trafienia na celowniku. Oczywiście dwa pozostałe tryby (Normal i Hardcore) będą pozbawione tych funkcji.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Mam nadzieje, że pierwsze nie doprowadzi do sporów typu "Ja mam dłuższego" (Czasa gry online)W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.
Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.
No a drugie to jakby krok w tył dla Nas.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ad.2 Skąd ja to wiedziałem...
Ad.3 Co za bezsens!
Ad.5 Auto-aim? No bez jaj. Może jeszcze walktrough w pigułce np. wcisnę Y i gra mi się sama przejdzie...
Ad.3 Co za bezsens!
Ad.5 Auto-aim? No bez jaj. Może jeszcze walktrough w pigułce np. wcisnę Y i gra mi się sama przejdzie...
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Matte pisze:Mam nadzieje, że pierwsze nie doprowadzi do sporów typu "Ja mam dłuższego" (Czasa gry online)W trybie wieloosobowym będzie istniał system rankingu. Kolejne poziomy będą przedstawiane w formie stopni wojskowych. Awanse jednak nie będą dawały nic poza ogólną informacją na temat długości grania i statystykami umiejętności gracza.
Nie będzie możliwe dołączenie do już rozgrywanej gry w trybie online. Miejsce gracza, który opuści serwer w jej trakcie, zostanie zastąpione żołnierzem kontrolowanym przez sztuczną inteligencję. Nie będzie możliwości ponownego dołączenia na serwer do czasu zakończenia misji.
No a drugie to jakby krok w tył dla Nas.
Co do drugiego podpunktu

Pozatym w jakiej grze spotkałeś sie z takim czymś jak to sam nazwałeś 'ja mam dłuższego' bo ja nigdy.
PS. Przepraszam za być może małą spójność mojej wypowiedzi ale jestem troche %

http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team
Co kto lubi
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team
Co kto lubi

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Piłeś? Nie pisz na forum !Przepraszam za być może małą spójność mojej wypowiedzi ale jestem troche %


- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
@potemps W mojej szkole jak nie byłeś sierżantem w BF2 - byłeś nikim : )
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Hahahaha to sie nazywa klasyfikacja 
U mnie w szkole jak nie miałes 75 lvla w Tibii to tez byłes nikim

U mnie w szkole jak nie miałes 75 lvla w Tibii to tez byłes nikim


- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Autoaim jest w wiekszosci strzelanek na konsole. Nawet w nowym CoJ jest wiec co sie dziwicie?
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ba, w Armie też jest (przynajmniej w jedynce)
Przeglądaliście uważnie opcje w ustawieniach poziomu trudności?
Czyżby pozostałości po Elite?

