Popieram.Mirage pisze: P.S. Władzoooo zrobicie w końcu te działy? Podyskutowałoby się na temat edytora, skryptów etc. a tak walimy wszystko w jednym temacie i jest wielki burdel :/
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
CO do OST, to z tych utworów które słyszałem to jest bardzo fajny dla ie, zwłaszcza, że OST z jedynki był - delikatnie rzecz biorąc - dupiaty.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Czyli edytor 3D jednak będzie
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Dokładnie. Będzie. Ponad godzinę spędziłem w edytorze starają się uruchomić edytor 3D i co? Nic... Zwątpiłem w samego siebieRainbow pisze:Czyli edytor 3D jednak będzie
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Niekoniecznie 3D - w końcu mogłoby być tak, że w trackie gry przełączasz na widok mapy I w czasie rzeczywistym modyfikujesz misję a to całkiem dwuwymiarowa opcja jak dla mnie ;-), choć BIS mógłby się pokusić.
Trójwymiarowy edytor to jak dla mnie przerost formy nad treścią. Myślę, że wystarczyłoby w sumie okienko dialogowe, gdzie obok azymutu w który skierowany jest obiekt dodana była opcja wysokość, a tam kilka pre definiowanych wartości: "Poziom ziemi", "1 piętro", "2 piętro", "3 piętro" , "Dach" , "inny..." (wpisz wartość)
Kluczowy jest właśnie podgląd na żywo.
Trójwymiarowy edytor to jak dla mnie przerost formy nad treścią. Myślę, że wystarczyłoby w sumie okienko dialogowe, gdzie obok azymutu w który skierowany jest obiekt dodana była opcja wysokość, a tam kilka pre definiowanych wartości: "Poziom ziemi", "1 piętro", "2 piętro", "3 piętro" , "Dach" , "inny..." (wpisz wartość)
Kluczowy jest właśnie podgląd na żywo.

- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Zmieniając temat na ofp2.
Clive Lindop nie pracuje już dla Codemasters (jedyny człowiek który tak naprawdę trzymał OFP:DR chociaż w małym stopniu przy realizmie). Krótko mówiąc wszelkie nadzieje że OFP:DR będzie super hiper uber pro i mega realistyczne legły w gruzach. No i w ostatnim wywiadzie na E3 powiedziano że konsolowcy nie lubią realizmu i gra musiała zostać uproszczona. :F
Clive Lindop nie pracuje już dla Codemasters (jedyny człowiek który tak naprawdę trzymał OFP:DR chociaż w małym stopniu przy realizmie). Krótko mówiąc wszelkie nadzieje że OFP:DR będzie super hiper uber pro i mega realistyczne legły w gruzach. No i w ostatnim wywiadzie na E3 powiedziano że konsolowcy nie lubią realizmu i gra musiała zostać uproszczona. :F
-
centurion_94
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Swoją drogą, GRA KONSOLOWA i REALISTYCZNA SYMULACJA WSPÓŁCZESNEGO POLA WALKI to antonimy...
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Czy mówiłem, że OFP2 to będzie taki Battlefield 1942 75lat później? Chyba nie raz.

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Podobna sytuacja jak z Far Cry jedni ją kochali a drudzy nienawidzili.
Zrobili FC2(też nazwa należy do wydawcy nie twórców) no i wyszło totalnie coś innego jak jedynka. Pewnie jedni ją kochają drudzy nienawidzą
Tu też tak będzie nazwa ta sam ale gra totalnie inna niż pierwowzór.
Albo pokochasz albo znienawidzisz. Na 100% następcę OFP nie ma co liczyć to pewne.
Zrobili FC2(też nazwa należy do wydawcy nie twórców) no i wyszło totalnie coś innego jak jedynka. Pewnie jedni ją kochają drudzy nienawidzą
Tu też tak będzie nazwa ta sam ale gra totalnie inna niż pierwowzór.
Albo pokochasz albo znienawidzisz. Na 100% następcę OFP nie ma co liczyć to pewne.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To o czym mowilem jakis czas temu.
attachTo daje wielkie mozliwosci
http://www.armaholic.com/page.php?id=5894
attachTo daje wielkie mozliwosci
http://www.armaholic.com/page.php?id=5894
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Przyznam, że Spanelowie zmasakrowali tym AttachTo. Ludzie błagali o taką opcję, aby można się było poruszać w pojazdach i prowadzić ostrzał. Dla każdego pojazdu zapewne byłby inny config, a tak gracze mogą sami teraz wybrać co jest lepsze. Super to rozwiązali. Brawo 



