ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Artek3333 »

Mirage pisze: P.S. Władzoooo zrobicie w końcu te działy? Podyskutowałoby się na temat edytora, skryptów etc. a tak walimy wszystko w jednym temacie i jest wielki burdel :/
Popieram. ;) I niech ktoś, kto już posiada A2 sprawdzi czy! i które skrypty działają z A1 jak w ogóle działają? :?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

CO do OST, to z tych utworów które słyszałem to jest bardzo fajny dla ie, zwłaszcza, że OST z jedynki był - delikatnie rzecz biorąc - dupiaty.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Czyli edytor 3D jednak będzie :D
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mirage »

Rainbow pisze:Czyli edytor 3D jednak będzie :D
Dokładnie. Będzie. Ponad godzinę spędziłem w edytorze starają się uruchomić edytor 3D i co? Nic... Zwątpiłem w samego siebie :) Pewnie wrzucą to w którymś patchu (obstawiam 1.10 :D).
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SiD »

Niekoniecznie 3D - w końcu mogłoby być tak, że w trackie gry przełączasz na widok mapy I w czasie rzeczywistym modyfikujesz misję a to całkiem dwuwymiarowa opcja jak dla mnie ;-), choć BIS mógłby się pokusić.
Trójwymiarowy edytor to jak dla mnie przerost formy nad treścią. Myślę, że wystarczyłoby w sumie okienko dialogowe, gdzie obok azymutu w który skierowany jest obiekt dodana była opcja wysokość, a tam kilka pre definiowanych wartości: "Poziom ziemi", "1 piętro", "2 piętro", "3 piętro" , "Dach" , "inny..." (wpisz wartość)
Kluczowy jest właśnie podgląd na żywo.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Zmieniając temat na ofp2.

Clive Lindop nie pracuje już dla Codemasters (jedyny człowiek który tak naprawdę trzymał OFP:DR chociaż w małym stopniu przy realizmie). Krótko mówiąc wszelkie nadzieje że OFP:DR będzie super hiper uber pro i mega realistyczne legły w gruzach. No i w ostatnim wywiadzie na E3 powiedziano że konsolowcy nie lubią realizmu i gra musiała zostać uproszczona. :F :?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Swoją drogą, GRA KONSOLOWA i REALISTYCZNA SYMULACJA WSPÓŁCZESNEGO POLA WALKI to antonimy...
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SiD »

Czy mówiłem, że OFP2 to będzie taki Battlefield 1942 75lat później? Chyba nie raz.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Podobna sytuacja jak z Far Cry jedni ją kochali a drudzy nienawidzili.
Zrobili FC2(też nazwa należy do wydawcy nie twórców) no i wyszło totalnie coś innego jak jedynka. Pewnie jedni ją kochają drudzy nienawidzą :D

Tu też tak będzie nazwa ta sam ale gra totalnie inna niż pierwowzór.
Albo pokochasz albo znienawidzisz. Na 100% następcę OFP nie ma co liczyć to pewne.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

To o czym mowilem jakis czas temu.

attachTo daje wielkie mozliwosci :)

http://www.armaholic.com/page.php?id=5894
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Przyznam, że Spanelowie zmasakrowali tym AttachTo. Ludzie błagali o taką opcję, aby można się było poruszać w pojazdach i prowadzić ostrzał. Dla każdego pojazdu zapewne byłby inny config, a tak gracze mogą sami teraz wybrać co jest lepsze. Super to rozwiązali. Brawo :dworship
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”