VBS2 - newsy, ogólna dyskusja

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Yac »

Rainbow napisał
Daruj sobie takie komentarze.
no właśnie - daruj sobie. Uderzyc w stół a nożyce się odezwą.? jakoś nie widac żebym pisał personanie do Ciebie... więc z łaski swojej, pomyśl zanim coś napiszesz... :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Radeon »

Darujcie sobie. :mrgreen:
IMO jeżeli wkońcu VBS1 trafił do odbioru publicznego, fakt za dużą kase, ale... i za... mniejszą... :twisted: wiadomo o co chodzi. To i teraz tak będzie.
Realistic motion captured animations


Może tego nie zrozumiałem. Ale w ArmA też są animacje captured. Noo... Może nie aż tak "realistyczne", bo to tylkko założenie rąk na kark. No nieważne.

====================

VBS2 $2,002 Buy Now

No cóż. Fajna cena. Nam pozostają jedynie te brzydsze sposoby. :party


====================

Jeszcze coś. Ale teraz, bardzo, mnie męczy pewna myśl. "Taaak... I wszysztko jasne. ArmA to tylko Beta lub Demo VBS2. BiS jak zwykle musiał mieć jakichś idiotów, którzy za darmo wyłapaliby bugi VBS'a." Takie jest moje odczucie. ArmA od poczatku miała być dla wojska. Ot wersja testowa VBS'a, właściwie Beta Demo. W Full wersji ArmA zobaczymy jednostki z VBS'a, czyli VBS to ArmA. Takie jest moje odczucie. :roll:

All Armed Assault game add-ons
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: -=HuNTeR=- »

Widzę nic się nie zmieniło, wszyscy narzekacie tylko :D
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Firefly »

Radeon pisze:
Realistic motion captured animations


Może tego nie zrozumiałem. Ale w ArmA też są animacje captured. Noo... Może nie aż tak "realistyczne", bo to tylkko założenie rąk na kark. No nieważne.

Rany, czy ty znasz angielski?? Motion capture to technika przenoszenia ruchow animowanym postaciom za pomoca czujnikow umieszczonych na aktorze, ktory odgrywa scenki majace byc animacjami. To nie sa animacje schwytania jenca (capture). To zwykly slogan, bo motion capture bylo juz przy produkcji OFP.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Forrestal »

FF dobrze prawi. Wiecej jak zwykle na wikipedi znajdziecie ;-)

Zeby nie bylo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_capture
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Matte »

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0569242420 Dla tych, którym nie chce się ściągać.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Radeon »

Firefly pisze:
Radeon pisze:
Realistic motion captured animations


Może tego nie zrozumiałem. Ale w ArmA też są animacje captured. Noo... Może nie aż tak "realistyczne", bo to tylkko założenie rąk na kark. No nieważne.

Rany, czy ty znasz angielski?? Motion capture to technika przenoszenia ruchow animowanym postaciom za pomoca czujnikow umieszczonych na aktorze, ktory odgrywa scenki majace byc animacjami. To nie sa animacje schwytania jenca (capture). To zwykly slogan, bo motion capture bylo juz przy produkcji OFP.


Ano. :|
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: -=HuNTeR=- »

Gra chodzi płynnie nawet nad takim du...wielkim miastem?! Czemu ArmA ma skopane dźwięki, a VBS ładne? Lol, specjalnie nam to robią czy co? A tak po za tym to widzę jednostki UMPC, jak ma się projekt CWC to ARMA? Wrzucą z VBS, czy też zrobią coś SPECJALNIE gorszego? W VBS widzę jest pasek "ociężałości" broni i można sobie wyregulować, a w Armie? Zrobili (w demie 1.06) tak, że broń zachowuje się jak pod wodą :|:|
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: ufoman »

Bardzo mi sie podobaja smugi pociskow.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: klamacz »

-=HuNTeR=- pisze: Gra chodzi płynnie nawet nad takim du...wielkim miastem?! Czemu ArmA ma skopane dźwięki, a VBS ładne? Lol, specjalnie nam to robią czy co? A tak po za tym to widzę jednostki UMPC, jak ma się projekt CWC to ARMA? Wrzucą z VBS, czy też zrobią coś SPECJALNIE gorszego? W VBS widzę jest pasek "ociężałości" broni i można sobie wyregulować, a w Armie? Zrobili (w demie 1.06) tak, że broń zachowuje się jak pod wodą :|:|


to nie pasek ociezalosci broni, tylko tzw. floating point - w arma tez jest, sprawdz
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: VBS2 Trailer!

Post autor: Radeon »

-=HuNTeR=- pisze: Gra chodzi płynnie nawet nad takim du...wielkim miastem?! Czemu ArmA ma skopane dźwięki, a VBS ładne? Lol, specjalnie nam to robią czy co? A tak po za tym to widzę jednostki UMPC, jak ma się projekt CWC to ARMA? Wrzucą z VBS, czy też zrobią coś SPECJALNIE gorszego? W VBS widzę jest pasek "ociężałości" broni i można sobie wyregulować, a w Armie? Zrobili (w demie 1.06) tak, że broń zachowuje się jak pod wodą :|:|


Kolejny dwód, że ArmA jest Beta Demem, VBS'a.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”