Tworzenie kampani, łączenie misji

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Tworzenie kampani, łączenie misji

Post autor: tom3kb »

Najprostsze rozwiązania są najlepsze bo za dużo nie można popsuć. ;)
W sumie nie musisz grup ustawiać coraz dalej, wszystkie mogą stać razem ale, niektórym wystarczy trasę puścić zygzakiem nie po lini prostej i już będą dłużej biec lub ustawić różne prędkości ruchu: ograniczona, normalna, pełna. Ewentualnie dać opóźnienie w zaliczeniu wyzwalacza. Także nawet prostą metodę możesz zmodyfikować. ;)
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: Tworzenie kampani, łączenie misji

Post autor: konndzziu »

Ok, to sobie popróbuje, tylko czy jak dam fale w miejscu gdzie będzie helka ratunkowa to jej odpierdoli i zamiast wylądować, będzie latać jak debil, pytam się bo nie raz miałem takie hece.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Tworzenie kampani, łączenie misji

Post autor: tom3kb »

A to już różnie może być, jak będzie jakaś strzelanina w miejscu gdzie ma helka lądować. Inna sprawa może być gdy helka stoi nadbiegają wrogowie, a ona ucieka. Jest sporo tematów jak robić ewakuacje helką pod ostrzałem tak żeby nie zgłupiała. Nigdy nie zagłebiałem się w temat więc musisz sam poszukać.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: Tworzenie kampani, łączenie misji

Post autor: konndzziu »

To przy najbliższej zabawie w armie poszukam, następna sprawa to taka, że jak mam te moją kampanie i jak gram z kolegami to biorę gra jednoosobowa, kampanie i hostuje moją, ale jak ją zahostuje to nie mogę zmieniać czy postacie grywalne mają być kierowane przez botów czy nie, ja wole je wyłączać bo tak nic nie robią a nie mogę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”