Najprostsze rozwiązania są najlepsze bo za dużo nie można popsuć.
W sumie nie musisz grup ustawiać coraz dalej, wszystkie mogą stać razem ale, niektórym wystarczy trasę puścić zygzakiem nie po lini prostej i już będą dłużej biec lub ustawić różne prędkości ruchu: ograniczona, normalna, pełna. Ewentualnie dać opóźnienie w zaliczeniu wyzwalacza. Także nawet prostą metodę możesz zmodyfikować.
Tworzenie kampani, łączenie misji
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Tworzenie kampani, łączenie misji
Ok, to sobie popróbuje, tylko czy jak dam fale w miejscu gdzie będzie helka ratunkowa to jej odpierdoli i zamiast wylądować, będzie latać jak debil, pytam się bo nie raz miałem takie hece.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Tworzenie kampani, łączenie misji
A to już różnie może być, jak będzie jakaś strzelanina w miejscu gdzie ma helka lądować. Inna sprawa może być gdy helka stoi nadbiegają wrogowie, a ona ucieka. Jest sporo tematów jak robić ewakuacje helką pod ostrzałem tak żeby nie zgłupiała. Nigdy nie zagłebiałem się w temat więc musisz sam poszukać.
Re: Tworzenie kampani, łączenie misji
To przy najbliższej zabawie w armie poszukam, następna sprawa to taka, że jak mam te moją kampanie i jak gram z kolegami to biorę gra jednoosobowa, kampanie i hostuje moją, ale jak ją zahostuje to nie mogę zmieniać czy postacie grywalne mają być kierowane przez botów czy nie, ja wole je wyłączać bo tak nic nie robią a nie mogę.