Oddział w BH

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: eJay »

Dzięki wielkie :)

A teraz kolejne pytania. Mam ustawione waypointy ciężarówki, która ma ruszyc dopiero po wykonaniu pewnego zadania. I ok, rusza, dociera do miasteczka i staje. Każe załadować się wszystkim na pake i.... lipa. Pomimo kolejnych waypointow ciezarowka stoi dalej. Co zrobić? Mam ustawione: Ruszac Dalej (zsynchronizowane z wyzwalaczem), Załaduj (zsynchronizowane z 2 waypointami oddziałów "Wsiadać") i Ruszać Dalej i Rozładowanie Transportu.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: eJay »

Zna ktoś jakiś skrypt amunicji, ktory co jakiś czas dodaje po kilka sztuk każdego rodzaju broni i amunicji do skrzyni (mam na mysli glownie modele ruskie)??

Albo coś podobnego...
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Oddział w BH

Post autor: kondor »

init.sqf:

Kod: Zaznacz cały

if(local log_server)then{
 [] execVM "uzupelniacz.sqf";
};
uzupelniacz.sqf:

Kod: Zaznacz cały

while{true}do{
 sleep 60;
_bron1 = "nazwa1";
_mag1 = "...";
_bron2 = "...";
_mag2 = "...";
...
_bronN = "...";
_magN = "...";
_iloscBroni = 5;
_iloscMag = 50;

skrzynka addWeaponCargo [_bron1, _iloscBroni];
skrzynka  addMagazineCargo [_mag1, _iloscMag];
...
skrzynka addWeaponCargo [_bronN, _iloscBroni];
skrzynka  addMagazineCargo [_magN, _iloscMag];
};
dobrze jest oproznic skrzynke (instrukcja removeWeapon/MagazineCargo) zanim sie do niej cos doda, wowczas ma sie pewnosc, ze za duzo sie nie dodalo
log_sever to nazwa obiektu logicznego, ktory musialbys dodac
liste broni i magazynkow: http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons -1. kolumna to nazwy broni, a 3. magazynkow
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: eJay »

Już sobie poradziłem przerabiając starszy skrypt z OFP :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”