A teraz kolejne pytania. Mam ustawione waypointy ciężarówki, która ma ruszyc dopiero po wykonaniu pewnego zadania. I ok, rusza, dociera do miasteczka i staje. Każe załadować się wszystkim na pake i.... lipa. Pomimo kolejnych waypointow ciezarowka stoi dalej. Co zrobić? Mam ustawione: Ruszac Dalej (zsynchronizowane z wyzwalaczem), Załaduj (zsynchronizowane z 2 waypointami oddziałów "Wsiadać") i Ruszać Dalej i Rozładowanie Transportu.
Oddział w BH
Moderator: Inkwizytor
Re: Oddział w BH
Dzięki wielkie
A teraz kolejne pytania. Mam ustawione waypointy ciężarówki, która ma ruszyc dopiero po wykonaniu pewnego zadania. I ok, rusza, dociera do miasteczka i staje. Każe załadować się wszystkim na pake i.... lipa. Pomimo kolejnych waypointow ciezarowka stoi dalej. Co zrobić? Mam ustawione: Ruszac Dalej (zsynchronizowane z wyzwalaczem), Załaduj (zsynchronizowane z 2 waypointami oddziałów "Wsiadać") i Ruszać Dalej i Rozładowanie Transportu.
A teraz kolejne pytania. Mam ustawione waypointy ciężarówki, która ma ruszyc dopiero po wykonaniu pewnego zadania. I ok, rusza, dociera do miasteczka i staje. Każe załadować się wszystkim na pake i.... lipa. Pomimo kolejnych waypointow ciezarowka stoi dalej. Co zrobić? Mam ustawione: Ruszac Dalej (zsynchronizowane z wyzwalaczem), Załaduj (zsynchronizowane z 2 waypointami oddziałów "Wsiadać") i Ruszać Dalej i Rozładowanie Transportu.
Re: Oddział w BH
Zna ktoś jakiś skrypt amunicji, ktory co jakiś czas dodaje po kilka sztuk każdego rodzaju broni i amunicji do skrzyni (mam na mysli glownie modele ruskie)??
Albo coś podobnego...
Albo coś podobnego...
Re: Oddział w BH
init.sqf:
uzupelniacz.sqf:
dobrze jest oproznic skrzynke (instrukcja removeWeapon/MagazineCargo) zanim sie do niej cos doda, wowczas ma sie pewnosc, ze za duzo sie nie dodalo
log_sever to nazwa obiektu logicznego, ktory musialbys dodac
liste broni i magazynkow: http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons -1. kolumna to nazwy broni, a 3. magazynkow
Kod: Zaznacz cały
if(local log_server)then{
[] execVM "uzupelniacz.sqf";
};
Kod: Zaznacz cały
while{true}do{
sleep 60;
_bron1 = "nazwa1";
_mag1 = "...";
_bron2 = "...";
_mag2 = "...";
...
_bronN = "...";
_magN = "...";
_iloscBroni = 5;
_iloscMag = 50;
skrzynka addWeaponCargo [_bron1, _iloscBroni];
skrzynka addMagazineCargo [_mag1, _iloscMag];
...
skrzynka addWeaponCargo [_bronN, _iloscBroni];
skrzynka addMagazineCargo [_magN, _iloscMag];
};
log_sever to nazwa obiektu logicznego, ktory musialbys dodac
liste broni i magazynkow: http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons -1. kolumna to nazwy broni, a 3. magazynkow