Wiedziałem, ze da się to jakoś prosto zrobić, a ja się zawsze nakombinować muszę niepotrzebnie

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
OK. Działa. Ale w ten sposób mogę przyłączyć mój wyzwalacz tylko do jednej grupy... a jak przyłączyć go do większej ilości?gremdek pisze:elgyd pisze:
wciśnij F2, pociągnij kreskę od wyzwalacza do swojej drużyny (tak jakbyś dodawał do grupy). wejdź teraz w wyzwalacz, zobaczysz nowe opcje aktywacji, wybierz żeby twoja grupa aktywowała.
Kod: Zaznacz cały
_plane = "A10" createVehicle position pos1; // tworzy samolot A10
_plane setDir 180; // ustawia samolot w kierunku 180, można ustawić od 0 do 360 oczywiście
_grp = createGroup west; // tworzy grupę _grp
_pilot = _grp createUnit ["USMC_Soldier_Pilot", position pos1, [], 0, "FORM"] ; // tworzy pilota USMC...
_pilot moveInDriver _plane; //... i pakuje go do samolotu _plane
No OK udało się i tu i w przerywniku filmowym, ale jak zrobić, żeby mój śmigłowiec (logika gry) poleciał z punktu A do B? Jak na razie stoi w miejscu z wyłączonym silnikiem.
_plane = "AH1Z" createVehicle position pos1;
_plane setDir 180 ;
_grp = createGroup west;
_pilot = _grp createUnit ["USMC_Soldier_Pilot", position pos1, [], 0, "FORM"] ;
_pilot moveInDriver _plane;
_pilot2 = _grp createUnit ["USMC_Soldier_Pilot", position pos1, [], 0, "FORM"] ;
_pilot2 moveInGunner _plane;
_pilot doMove position pos2; // i logika gry o nazwie pos2 w miejscu w które ma polecieć śmigło
elgyd pisze:No naprawdę podziękować za pomoc.
A jak zrobić żeby ten heli był od razu w powietrzu a nie dopiero startował?