Zołnierz - samobójca

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: tom3kb »

@up
a widzisz tego nie znałem z tym xyz=, a jak wpisywałem w wyzwalaczu samo "Bo_GBU12_LGB" createVehicle position player to nie chciało działałać. Więc wolałem wrzucić do skryptu bo wtedy działa, takie przyzwyczajenie jeszcze od czasów OFP :). A bawienie się w moje dokumenty to po prostu chodziło, o to, że shinobi21 nie był pewny chyba gdzie mu się misje zapisują.
fdd
Posty: 26
Rejestracja: 10 czerwca 2010, 20:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: fdd »

jakiś czas temu zrobiłem coś podchodzącego pod ten styl, żołnierz przypisany do tego "szuka" ofiary i gdy się do niej zbliży "detonuje" bombę, taki terrorysta-samobójca ;d może się przyda

Kod: Zaznacz cały

_unit = _this select 0;
_unitEditorName = vehicleVarName _unit;

sleep 0.1;

_unit setBehaviour "CARELESS";
RemoveAllWeapons _unit;



while {alive _unit} do
{

	_wykryte 	= nearestObjects [_unit, ["Man"], 50];
	_wykrytezywe		= [];
	{if (alive _x) then {_wykrytezywe set [(count _wykrytezywe ),_x];};} foreach _wykryte;  

	if (count _wykrytezywe >= 1) then {_typ = _wykrytezywe select 1; sleep 0.05; _unit doMove (position _typ);};

sleep 2;

	_wykryte2 	= nearestObjects [_unit, ["Man"], 25];
	_wykrytezywe2		= [];
	{if (alive _x) then {_wykrytezywe2 set [(count _wykrytezywe2 ),_x];};} foreach _wykryte2; 

	_ofiara = _wykrytezywe select 1;


	sleep 0.05;

	_statycznabron 		=	 nearestObjects [_unit, ["StaticWeapon"], 7.5];
	_statycznabronOUT	=	_statycznabron select 0;



if (_unit distance _statycznabronOUT < 10) then {
	if ({alive _x} count crew _statycznabronOUT > 0) then 
		{

	sleep 1.5;
	_unit doMove (position _typ);
	_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) + 1, (getPos _unit select 2) + 0];
	sleep 0.05;	
	_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) - 1, (getPos _unit select 2) + 0];
	sleep 0.05;	
	_unit setDammage 1.0;


		};
};




	if (_unit distance _ofiara < 10) then {

	sleep 1.5;
	_unit doMove (position _typ);
	_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) + 1, (getPos _unit select 2) + 0];
	sleep 0.05;	
	_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) - 1, (getPos _unit select 2) + 0];
	sleep 0.05;	
	_unit setDammage 1.0;

	};


};

	_shell = "B_25mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + 1, (getPos _unit select 1) + 0, (getPos _unit select 2) + 0];
	sleep 0.05;


waitUntil {alive (call compile _unitEditorName)};
sleep 3;
[call compile _unitEditorName] execVM "terrorist.sqf";

//mbnq
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zołnierz - samobójca

Post autor: Yac »

No i proszę jak się pięknie temat rozwinął. Metoda ProteziakSaSPL jest tą o której myślałem. Ale i skrypt fdd jest interesujący :).
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”