a widzisz tego nie znałem z tym xyz=, a jak wpisywałem w wyzwalaczu samo "Bo_GBU12_LGB" createVehicle position player to nie chciało działałać. Więc wolałem wrzucić do skryptu bo wtedy działa, takie przyzwyczajenie jeszcze od czasów OFP
Zołnierz - samobójca
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
tom3kb
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Zołnierz - samobójca
@up
a widzisz tego nie znałem z tym xyz=, a jak wpisywałem w wyzwalaczu samo "Bo_GBU12_LGB" createVehicle position player to nie chciało działałać. Więc wolałem wrzucić do skryptu bo wtedy działa, takie przyzwyczajenie jeszcze od czasów OFP
. A bawienie się w moje dokumenty to po prostu chodziło, o to, że shinobi21 nie był pewny chyba gdzie mu się misje zapisują.
a widzisz tego nie znałem z tym xyz=, a jak wpisywałem w wyzwalaczu samo "Bo_GBU12_LGB" createVehicle position player to nie chciało działałać. Więc wolałem wrzucić do skryptu bo wtedy działa, takie przyzwyczajenie jeszcze od czasów OFP
Re: Zołnierz - samobójca
jakiś czas temu zrobiłem coś podchodzącego pod ten styl, żołnierz przypisany do tego "szuka" ofiary i gdy się do niej zbliży "detonuje" bombę, taki terrorysta-samobójca ;d może się przyda
Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0;
_unitEditorName = vehicleVarName _unit;
sleep 0.1;
_unit setBehaviour "CARELESS";
RemoveAllWeapons _unit;
while {alive _unit} do
{
_wykryte = nearestObjects [_unit, ["Man"], 50];
_wykrytezywe = [];
{if (alive _x) then {_wykrytezywe set [(count _wykrytezywe ),_x];};} foreach _wykryte;
if (count _wykrytezywe >= 1) then {_typ = _wykrytezywe select 1; sleep 0.05; _unit doMove (position _typ);};
sleep 2;
_wykryte2 = nearestObjects [_unit, ["Man"], 25];
_wykrytezywe2 = [];
{if (alive _x) then {_wykrytezywe2 set [(count _wykrytezywe2 ),_x];};} foreach _wykryte2;
_ofiara = _wykrytezywe select 1;
sleep 0.05;
_statycznabron = nearestObjects [_unit, ["StaticWeapon"], 7.5];
_statycznabronOUT = _statycznabron select 0;
if (_unit distance _statycznabronOUT < 10) then {
if ({alive _x} count crew _statycznabronOUT > 0) then
{
sleep 1.5;
_unit doMove (position _typ);
_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) + 1, (getPos _unit select 2) + 0];
sleep 0.05;
_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) - 1, (getPos _unit select 2) + 0];
sleep 0.05;
_unit setDammage 1.0;
};
};
if (_unit distance _ofiara < 10) then {
sleep 1.5;
_unit doMove (position _typ);
_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) + 1, (getPos _unit select 2) + 0];
sleep 0.05;
_shell = "R_80mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + -1, (getPos _unit select 1) - 1, (getPos _unit select 2) + 0];
sleep 0.05;
_unit setDammage 1.0;
};
};
_shell = "B_25mm_HE" createVehicle [(getPos _unit select 0) + 1, (getPos _unit select 1) + 0, (getPos _unit select 2) + 0];
sleep 0.05;
waitUntil {alive (call compile _unitEditorName)};
sleep 3;
[call compile _unitEditorName] execVM "terrorist.sqf";
//mbnqRe: Zołnierz - samobójca
No i proszę jak się pięknie temat rozwinął. Metoda ProteziakSaSPL jest tą o której myślałem. Ale i skrypt fdd jest interesujący
.
