ACE dla OA

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Big_Papa
Posty: 4
Rejestracja: 19 listopada 2009, 10:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: warsaw city

Re: ACE dla OA

Post autor: Big_Papa »

Dzięki wielkie. Rzeczywiście - wystarczy czytać pomocnik ACE. Natomiast nadal dziwnie z tym EASA... Niby w addonach jest, więc albo jest kopnięty po tych wszystkich manewrach [ACE, CBA etc. oraz patchowaniach] albo z jakiegoś innego powodu nie wczytuje go. EASA chyba odpowiada za jakieś eksplozje [przynajmniej przewija się w postach o wybuchach nuklearnych]. Ktoś na zagranicznym forum doradzał kolejne przereinstalowanie całej Arma. Średnio mnie cieszą takie rozwiązania, bo nie gwarantują, że problem się nie powtórzy. W sumie pal licho ten moduł. Jeśli na serwerze nie będzie wymagany - mogę grać:)
Jeszcze raz dzięki Jasina.
atikabubu
Posty: 12
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE dla OA

Post autor: atikabubu »

EASA to po polsku "Æ Uzbrojenie Wymienialne". Dzięki temu i odpowiednim ustawieniom możemy zmieniać uzbrojenie w latadłach. ;)
http://ace.dev-heaven.net/wagn/EASA
SZARY21
Posty: 2
Rejestracja: 04 lipca 2011, 00:08
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: SZARY21 »

Witam.
Wie ktoś jak sie używa wlączyć tryb celowania "CQB" ?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ACE dla OA

Post autor: SaS TrooP »

/ na numerycznej.
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Zdaje się, że ACE2 do OA wymaga patcha 1.56 czy 1.59, ale ja nie chce sobie zaśmiecać gry PMC i BAF w wersji lite i zastanawiam się, czy to możliwe, żeby je wywalić albo coś?(chyba, że ACE2 do OA ich wymaga?)
A tak na marginesie to do Combined Ops potrzebuje same ACE2 do OA, czy też coś z ACE2 do A2, czy może oba na raz??
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: ACE dla OA

Post autor: tom3kb »

A co ci wersja lite przeszkadza, nie chcesz to nie grasz frakcją baf i pmc, a przecież kolejne patche kupę rzeczy poprawiają tak, ze nie rozumiem po kiego byś chciał pmc i baf wywalać ?
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Właściwie masz racje, ale jestem przewrażliwiony na punkcie zaśmieconego edytora misji, a to w nim się bawie, ale generalnie jest to wykonalne, tak żeby nie było jakiegoś crasha, czy coś?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ACE dla OA

Post autor: Slawek »

Gerwazy pisze:jestem przewrażliwiony na punkcie zaśmieconego edytora misji, a to w nim się bawie, ale generalnie jest to wykonalne, tak żeby nie było jakiegoś crasha, czy coś?
Generalnie, to sam sobie zaśmiecasz grę dodatkowymi addanami i modami w większym stopniu niż PMC czy BAF lite. Sam ACE jest na tyle rozbudowany, że nie wiemy czy coś tam nie powoduje jakiegoś crasha.
Gerwazy pisze:A tak na marginesie to do Combined Ops potrzebuje same ACE2 do OA, czy też coś z ACE2 do A2, czy może oba na raz??
To samo ACE co OA, tylko CBA ładujesz zwykłe, czyli bez OA i A2.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE dla OA

Post autor: Tyran »

Czyli śmiecisz modami a oficjalne dodatki przeszkadzają 8O
Ja już nie chciałem się wczoraj wypowiadać ale pewnie maż kluczyk zablokowany na następne patche :D
Jak co to sorki ale tak to pachnie :dworship
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: ACE dla OA

Post autor: tom3kb »

Też mi trochę zaśmierdziało :D ale możemy się mylić. Jakby co to też sorry. :)
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: ACE dla OA

Post autor: Gerwazy »

Jeśli jednostki nie używam to uważam ją za śmieć zaśmiecający edytor, a te w wersji lite są jeszcze bardziej śmieciaste bo mają tekstury jak za czasów Flashpointa, a dla mnie jednostki z PMC i BAF są nieprzydatne, ale moje pytanie(zadałem je tutaj, bo mam poblokowane inne wątki co do patcha a nie chce zaśmiecać forum nowymi) odnośnie patcha 1.56 i w górę dotyczyło ewentualnego usunięcia jenostek i map w wersji lite.
Domyślam się, że nikt tego nie próbował, ale może ktoś wi czy to możliwe?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”