ACE dla OA
Moderator: Inkwizytor
- Big_Papa
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 listopada 2009, 10:59
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: warsaw city
Re: ACE dla OA
Dzięki wielkie. Rzeczywiście - wystarczy czytać pomocnik ACE. Natomiast nadal dziwnie z tym EASA... Niby w addonach jest, więc albo jest kopnięty po tych wszystkich manewrach [ACE, CBA etc. oraz patchowaniach] albo z jakiegoś innego powodu nie wczytuje go. EASA chyba odpowiada za jakieś eksplozje [przynajmniej przewija się w postach o wybuchach nuklearnych]. Ktoś na zagranicznym forum doradzał kolejne przereinstalowanie całej Arma. Średnio mnie cieszą takie rozwiązania, bo nie gwarantują, że problem się nie powtórzy. W sumie pal licho ten moduł. Jeśli na serwerze nie będzie wymagany - mogę grać:)
Jeszcze raz dzięki Jasina.
Jeszcze raz dzięki Jasina.
Re: ACE dla OA
EASA to po polsku "Æ Uzbrojenie Wymienialne". Dzięki temu i odpowiednim ustawieniom możemy zmieniać uzbrojenie w latadłach. 
http://ace.dev-heaven.net/wagn/EASA

http://ace.dev-heaven.net/wagn/EASA
Re: ACE dla OA
Witam.
Wie ktoś jak sie używa wlączyć tryb celowania "CQB" ?
Wie ktoś jak sie używa wlączyć tryb celowania "CQB" ?
Re: ACE dla OA
Zdaje się, że ACE2 do OA wymaga patcha 1.56 czy 1.59, ale ja nie chce sobie zaśmiecać gry PMC i BAF w wersji lite i zastanawiam się, czy to możliwe, żeby je wywalić albo coś?(chyba, że ACE2 do OA ich wymaga?)
A tak na marginesie to do Combined Ops potrzebuje same ACE2 do OA, czy też coś z ACE2 do A2, czy może oba na raz??
A tak na marginesie to do Combined Ops potrzebuje same ACE2 do OA, czy też coś z ACE2 do A2, czy może oba na raz??
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: ACE dla OA
A co ci wersja lite przeszkadza, nie chcesz to nie grasz frakcją baf i pmc, a przecież kolejne patche kupę rzeczy poprawiają tak, ze nie rozumiem po kiego byś chciał pmc i baf wywalać ?
Re: ACE dla OA
Właściwie masz racje, ale jestem przewrażliwiony na punkcie zaśmieconego edytora misji, a to w nim się bawie, ale generalnie jest to wykonalne, tak żeby nie było jakiegoś crasha, czy coś?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
- Slawek
- Posty: 819
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: ACE dla OA
Generalnie, to sam sobie zaśmiecasz grę dodatkowymi addanami i modami w większym stopniu niż PMC czy BAF lite. Sam ACE jest na tyle rozbudowany, że nie wiemy czy coś tam nie powoduje jakiegoś crasha.Gerwazy pisze:jestem przewrażliwiony na punkcie zaśmieconego edytora misji, a to w nim się bawie, ale generalnie jest to wykonalne, tak żeby nie było jakiegoś crasha, czy coś?
To samo ACE co OA, tylko CBA ładujesz zwykłe, czyli bez OA i A2.Gerwazy pisze:A tak na marginesie to do Combined Ops potrzebuje same ACE2 do OA, czy też coś z ACE2 do A2, czy może oba na raz??
Re: ACE dla OA
Czyli śmiecisz modami a oficjalne dodatki przeszkadzają
Ja już nie chciałem się wczoraj wypowiadać ale pewnie maż kluczyk zablokowany na następne patche
Jak co to sorki ale tak to pachnie

Ja już nie chciałem się wczoraj wypowiadać ale pewnie maż kluczyk zablokowany na następne patche

Jak co to sorki ale tak to pachnie

-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: ACE dla OA
Też mi trochę zaśmierdziało
ale możemy się mylić. Jakby co to też sorry. 


Re: ACE dla OA
Jeśli jednostki nie używam to uważam ją za śmieć zaśmiecający edytor, a te w wersji lite są jeszcze bardziej śmieciaste bo mają tekstury jak za czasów Flashpointa, a dla mnie jednostki z PMC i BAF są nieprzydatne, ale moje pytanie(zadałem je tutaj, bo mam poblokowane inne wątki co do patcha a nie chce zaśmiecać forum nowymi) odnośnie patcha 1.56 i w górę dotyczyło ewentualnego usunięcia jenostek i map w wersji lite.
Domyślam się, że nikt tego nie próbował, ale może ktoś wi czy to możliwe?
Domyślam się, że nikt tego nie próbował, ale może ktoś wi czy to możliwe?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX