ACE 2 - Pytania o podstawy
Moderator: Inkwizytor
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Witam to może pomorze : http://www.youtube.com/watch?v=7Y23sie711w
---------------------------------------
CHYBA ZDUBLOWAŁEM SOORY !
---------------------------------------
CHYBA ZDUBLOWAŁEM SOORY !



Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Okazało się że to głupi FireWall blokuje Arme
Ale dzięki, przy okazji zainstalowałem fajnego moda. Wie ktoś jak instalować mapy ? Np. Isla Duala ?

- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Tak samo jak mody. Ściągasz mapę na dysk i rozpakowywujesz. Robisz folder w Armie @isla duala a w nim folder "Addons" i tam kopiujesz pliki PBO wyspy. Potem tylko do skrótu dopisujesz -mod=@ACE;CBA......;@isla duala..... i to wszystko.
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
I każda kolejna mapa to kolejne @.. do skrótu ?
A w folderze gry nie ma znaczenia czy napisze @isla duala czy @ISLA_DUALA ? Bo nie wiem jak napisać...

Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Po wypakowaniu zipa jest także folder server keys. co mam z nim zrobić ?
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Tak. Folder w grze ma miec identyczna nazwe jak w skrocie. wielkosc liter i podkreslniki nie maja znaczenia, obie formy sa prawidlowe, wazne tylko jest aby nazwa folderu byla taka sama. Najlepiej jest poprostu skopiowac.JaiLpl1 pisze:I każda kolejna mapa to kolejne @.. do skrótu ?A w folderze gry nie ma znaczenia czy napisze @isla duala czy @ISLA_DUALA ? Bo nie wiem jak napisać...
Keys są nie potrzebne, one używane są na serwerze. Czasami po rozpakowaniu zipa otrzymujemy folder już nazwany @wyspa i w środku "addons", wtedy po prostu przenosisz tak do folderu army, potem kopiujesz nazwę folderu @wyspa i wklejasz do skrótu.JaiLpl1 pisze:Po wypakowaniu zipa jest także folder server keys. co mam z nim zrobić ?
Heh Generalnie format ma wyglądać tak jak z modami czyli @mod/addons/(pliki PBO),
Jeżeli będzie w folderze
c:/program files
./Arma2
.....@mod
......../keys
......../addons
............./(PBO)
To może tak zostać
Ostatnio zmieniony 07 lipca 2010, 08:43 przez PROCIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Wielki dzięki procik, punkt poleciał dla ciebie
Wszystko chodzi jak należy 


Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Panowie mam kłopot z ACE2 ,nie działają mi stopery,maski,okulary itd.
ARME 2 mam zaktualizowaną do pacha 1.07 a mod ACE2 jest w najnowszej wersji 373.
Nigdy nie zapominam o wpisaniu w pliku client swojego profilu.
Czy wszyscy tak macie w najnowszej wersji moda ACE2?
ARME 2 mam zaktualizowaną do pacha 1.07 a mod ACE2 jest w najnowszej wersji 373.
Nigdy nie zapominam o wpisaniu w pliku client swojego profilu.
Czy wszyscy tak macie w najnowszej wersji moda ACE2?
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Ja ostatnio tez tego nie mam, ale nie miałem czasu aby nad tym się pochylić.
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Szkoda bo bez tych bajerów to nawet niema co grać w ACE 2.
To pewnie wina pacha 1.07.
To pewnie wina pacha 1.07.

- Slawek
- Posty: 820
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: ACE 2 - Pytania o podstawy
Teraz włączenie tych przedmiotów nie jest pod rolką, tylko pod przyciskiem kontekstowym obok prawego windowsu.