Animacje - pytanie
Moderator: Inkwizytor
Re: Animacje - pytanie
sposob podany przez Matte działa. co więcej po detonacji ładunku obok nadal działa!
Re: Animacje - pytanie
Ok już działa:) Wystarczyło spisać te komendy w skrypcie i go odpalić
A za ktoś komendę stopującą animację i ustawiającą defaultową tzn. pod gracza?

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacje - pytanie
Kod: Zaznacz cały
switchMove ""
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Animacje - pytanie
W sumie miałem podobny problem.I co,działało z waypointem "CYCLE"?Jak to rozwiązaliście?
Po jakimś czasie:
Kurde,nie przeczytałem dokładnie.Sorki
Po jakimś czasie:
Kurde,nie przeczytałem dokładnie.Sorki
Re: Animacje - pytanie
Jak nazywa się anmiacja uzyta w QG, w pierwszej cutscence bodajże, kiedy Wicks otrzymuje tajną wiadomośc? Postać przykłada prawą dłoń do skroni i udaje, ze słucha jakiejś wiadomosci przez radio? Nigdzie nie moge tego znalezc, animation viewer Kegetysa rowniez nie posiada takowej animki (choc moze przeoczylem).
Re: Animacje - pytanie
Yaciek dzieki za pomoc, znalazlem tą animkę. Info dla zainteresowanych - Niestety animacje z QG pasują tylko do postaci z QG. Uzycie animacji na defultwych modelach powoduje iz efekt wygląda kiepsko (postacie dlubia sobie w oczach
)

Re: Animacje - pytanie
No nie wiem czy dłubią - użyłem ich na moich PKW_PMC i rezultat jest raczej zadawalający - oprócz 3 animacji które zbyt rozciągają modele i wygladają przez to jak rozsmarowane. Poniżej efekt użycia animacji z QG , w drugim zdjątku śmieszy mnie bardzo wygięcie dłoni - sprzeczne z zasadami anatomii , poza tym są ok...



Ostatnio zmieniony 14 stycznia 2008, 20:11 przez Yac, łącznie zmieniany 1 raz.

Re: Animacje - pytanie
Na tych może działają, ale przy defaultowych z ArmA wyglądają słabiutko 

Re: Animacje - pytanie
No to polecam animacje Wicksa zastosować u snajpera. Przeciez koleś dłubie sobie w mózgu i wygląda to beznadziejnie 
