Animacja KungFu
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 maja 2007, 20:10
- ID Steam:
Animacja KungFu
witam
Orientuje się ktoś może jak włączyć albo skąd ściągnąć animacje widoczną w tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=pT51tnCxsQc&eurl=
Pozdrawiam
Orientuje się ktoś może jak włączyć albo skąd ściągnąć animacje widoczną w tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=pT51tnCxsQc&eurl=
Pozdrawiam
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacja KungFu
Kod: Zaznacz cały
Nazwa_jednostki playmove "AmovePercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Animacja KungFu
Widziałem tą animacje w jednej z misji Cooby. Rąbnąłem specnaza i ten zaczął walić kata icz ni san... hehe super
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 maja 2007, 20:10
- ID Steam:
Re: Animacja KungFu
kurde nie działa, próbowałem w wyzwalaczu w waypoincie i wpisać to bezpośrednio jednostce. Jak uruchomić te animacje?
Re: Animacja KungFu
Nie znam się na tym ale w misji Cooby cayo on fire Specnaz zaczął robić kata gdy go postrzeliłem/zastrzeliłem.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Animacja KungFu
Kod: Zaznacz cały
Nazwa_Jednostki playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Animacja KungFu
Ustaw jeszcze jednostce "beztrosko"
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Animacja KungFu
Sa jeszcze jakies inne fajne animacje do Army? 

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Animacja KungFu
Tutaj masz cala liste "ruchow" w ArmA 
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_Moves
Niektore sa opisane inne nie a jakby Ci sie nie chcialo testowac wszystkiego metoda czolgowa to proponuje przegladarke animacji:
http://www.armedassault.info/index.php? ... 3&Itemid=2


http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_Moves
Niektore sa opisane inne nie a jakby Ci sie nie chcialo testowac wszystkiego metoda czolgowa to proponuje przegladarke animacji:
http://www.armedassault.info/index.php? ... 3&Itemid=2
