Codemasters i OFP 2

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Matte »

@Robi to było stwierdzenie :P
Robi pisze:...To celowe i przemyślane działanie wynikające ze specyficznej strategii handlowej BIS'u, bazującej na zdecydowanie innej grupie klientów niż Codemasters!

Czyli BiS postanowił dać nam SDK abyśmy sami sobie w pewnym stopniu tworzyli gre. A CM da nam grę zamkniętą na zamki marki GERDA?? Oby nadrobili to możliwościami i wciągającą fabułą

Teoretycznie polityka CM ma jedną zalete - mniej możliwości edycji = trudniej zrobić cheat packa :)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Mirage »

Dawidson pisze: Troszkę mi news umknął ;) ale w Click-u Nr 06/2007 właśnie dostrzegłem że coś się rusza.

W nowym CDA, które ukazało się dzisiaj również jest krótka notatka dot. OFP2. Z tą różnicą, że jest dodany w wersji miniaturowej screen który widzielismy już jakiś czas temu. Oczywiście konkretów brak, poza wiadomymi zachwytami redakcji, że nadchodzi "prawdziwy" squel Operation Flashpoint.
Awatar użytkownika
Gómą
Posty: 58
Rejestracja: 03 marca 2007, 17:46
ID Steam:
Numer GG: 3377011
ID gracza: 108292
Lokalizacja: Wołomin

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Gómą »

Oto, co napisali w najnowszym Playu:
"Taktyczny sprawdzian z dowodzenia oddziałem i zręcznościowy z kierowania pojazdami powstaje równolegle na PC i nowe konsole - będzie ładine. Grę napędzi engine Neon, który chlapie błotem na ultraszczegółowe wózki w Colin McRae: Dirt. Przyda się do pokazania otwartego terenu i ogarniania działań na wielką skalę (także w multi). Jak sugeruje jedyny na razie screen, poleżymy za zardzewiałym kołem i pogapimy się na czarny dym. Ana serio: współczesne realia, jeden teatr działań (Europa). Twórcy zacieśniają możliwości, bo zależy im na dopracowaniu gry. Największy i podobno najbardziej kosztowny zespół w historii firmy Codemasters próbuje dokonać tego, co właściwie nigdy nie udało się Bohemii: stworzyć złożoną symulację wojenną, w której nie walczy się z głupimi błędami. Oby tylko nie skończyło się zbytnimi uproszczeniami."


W sumie nic nowego...
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: eJay »

co właściwie nigdy nie udało się Bohemii: stworzyć złożoną symulację wojenną, w której nie walczy się z głupimi błędami. Oby tylko nie skończyło się zbytnimi uproszczeniami."

Zycze im tego, ale jak OFP2 bedzie przynajmniej w 10% tak zlozony jak ArmA to bedzie to sukces. Argumenty: brak silnika z ofp, niedoswiadczony zespol.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Dawidson »

A nam jako graczom pozostaje się cieszyć tym że będziemy mieli w co grać i w czym wybierać.
A tak swoją drogą z miłą chęcią zagram w OFP 2 nawet jak nie będzie made in BIS(dla samej ciekawości co tam wymodzili). W końcu uwielbiam takie klimaty.
Obrazek
RIDER
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Trochę jest w tym racji, że wersja 1.0 ArmA była mega zabugowana i tak naprawdę dopiero po 8 miesiącach od wydania gra zaczyna nabierać kszałtu takiego, który powinna mieć we wrześniu zeszłego roku.

Co do teamu robiącego OFP2 to fakt, bo w końcu 150osób nie może pracować nad byle czym.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

No to życze powodzenia Panom w Codemasters. Niech zrobią dobrą grę.
Jedno stwierdzenie jest święte:
(...)co właściwie nigdy nie udało się Bohemii: stworzyć złożoną symulację wojenną, w której nie walczy się z głupimi błędami. Oby tylko nie skończyło się zbytnimi uproszczeniami.


ArmA tak jak OFP 1.0 było z błędami i jest z błędami ArmA. Głupie AI, które czasami miało przebłyski 500% inteligencji i rentgen w oczach.

Teraz da się grać, ale pozostaje to "ale".

Niech robią OFP2, może będzie dobre. :)
Ciekawe jest to, że działania będą prowadzone w Europie. Tak miało być w Game2, dodatkowo jeszcze tereny azji itd.
Jeszcze dużo paczy do ArmA upłynie zanim ujżymy Game2, tak więc pozostaje czekać na OFP2. Wazne żeby nie było głupiego AI, bugów, niedociągnięć, a żeby był edytor, klimatyczna kampania, realizm, RagDoll :mrgreen: i NORMALNE wymagania sprzetowe.
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

150 ludzi nad OFP2 nie siedzi... Jak juz to nad produkcjami opartymi o engine Neon. Nad Wiedzminem nie pracuje wiecej niz 90 osob wliczajac w to podwykonawcow. Na dodatek CM nadal szukaja programistow, artystow 3D i 2D wlasnie do OFP2 - ktos chce to na ihc stronie mozna znalezc wymagania ;-)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: klamacz »

wymagania wysokie, place niskie - cisnienie wysokie, atmosfera taka sobie ... ogolnie nie polecam :)

150 osob moze byc pod warunkiem zliczenia tworcow engine'u NEON, grafikow, muzykow, producentow, obslugujacych motion capture studio i pizzamanow... ogolnie cale creditsy :) Podobnie jak 2 lata tez mozna policzyc, ze dwa lata temu juz mysleli i dokumentacje zaczynali pisac, a to ze wciaz nie maja pelnego skladu programistow do projektu to juz ciii, ciiicho sza :)

Fakty sa smutne, ta gra niestety bedzie klonem battlefielda, po OFP zachowa tylko nazwe. Niestety, to wcale nie zmieni faktu, ze bedzie bardziej popularna niz Arma kiedykolwiek sie stanie

ehh, czasem chcialbym sie mylic
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Oczywiście, widzę wszyscy tutaj już wiedzą czym będzie gra, i że nie pracuje przy niej 150 tylko 50 ludzi, i że będzie klonem BF2, chociaż nikt tak naprawdę jeszcze tej gry nie widział. Powiem krótko. Bez komentarza.

Szczerze mówiąc wolę mieć grę w pełni grywalną z mniejszą z skalą, niż super-zabugowaną ArmE z 450km2.
Elej
Posty: 116
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
ID Steam:
Numer GG: 8888980
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Elej »

Nie ma się co teraz zamartwiać... Nasze domysły zweryfikuje przyszłość (mam nadzieję, że niedaleka), a teraz trzeba bawić się tym co mamy i czerpać z tego jak największą (możliwą) przyjemność.
Czasem jak oglądam trailery gry Crysis wyobrażam sobie, że OFP2 z taką grafiką i bez ujęcia niczego z realizmu... to by było coś. Osobiście liczę, że jesdnak Codemasters zostawią "duszę" z OFP1 w jego kontynuacji.
Rainbow pisze: Szczerze mówiąc wolę mieć grę w pełni grywalną z mniejszą z skalą, niż super-zabugowaną ArmE z 450km2.
Na szczęście jedno pogrubione drugiego nie wyklucza ;).
Obrazek :weteran :ofp
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”