
GeForce 7600GS 256MB, AMD 2.5GHz, 512DDR
Moderator: Inkwizytor
Radeon pisze: Tak. Ja bym chciał jeszcze Havoc Engine, RagDoll, przynajmniej coś budowałoby klimat. Ah, nie ma to animacyjne klony. Dziś po wrzuceniu granatu w grupke vojaków wszyscy padli tak samo.![]()
Z RagDoll byłby już klimat. Wiem, że porównywanie FPS do RTS mija się z celem, ale taki Company of Heroes nie ma małych wymagań, a RagDoll w nim jest. I to wszystko buduje ten fajny klimacik. W ArmA mogłyby być jeszcze takie animacje chowania się za przeszkodami.
Ah, marzy mi się jeszcze Dynamiczny System Tworzenia Animacji (DSTA). Napewno widzieliście taką gierkę jak RagDoll Master. No właśnie. Tutaj mogłoby być podobnie. Podstawowa animacja, podgląd. Łapiemy za jakąś kończynę i ustawiamy ją tak, czy tak. A to wszystko z poziomu edytora. Mhmmm, to by było coś.
Albo Dynamiczny System Komunikacyjny dla MP. Wiadomo, że w ArmA jest wbudowane coś a'la TS, ale fajne by było gdyby jeszcze po zmianie kanału komunikacji np. na rozmowę bezpośrednią, nasz vojak ruszał ustami podczas mówienia. No i jeszcze poruszanie się po pojazdach w trakcie jazdy, latające odłami, rozpadające się czołgi, odpadające kończyny, dziury w ścianach, ślady po pociskach, ślady krwi tam gdzie pocisk trafi w wojaka (dokładnie tam gdzie trafi, a nie, że strzelając w głowę, czy trafimy w ucho, czy w nos, zawsze rozwalone jest prawe oko, ah przypomina mi się H&D2). Co tu jeszcze? Aha! Całkowicie interaktywna woda!Tzn, wchodzimy do wody to widzimy, że w niej jestesmy, tzn taki ślad. No nie wiem jak to się zowie, ale byłoby fajnie.
A nie, niczym duch przenikamy przez wodę. Jeszcze odbicia w wodzie... Mhm, to by można zrobić jeszcze za pomocą SM 2.0. Ah, ale się rozmarzyłem.
![]()