Misja SP: Świt

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Misja SP: Świt

Post autor: OFman »

Przedstawiam moją skromną misję dla pojedynczego gracza o nazwie "Świt". Co do fabuły mogę powiedzieć tylko, że gracz wciela się w żołnierza US walczącego o wyzwolenie Sahrani. Misja zawiera intro, outro (połączone z końcem misji), briefing oraz overview a także kilka ciekawych skryptów miedzy innymi skrypt artylerii. Dodatkowo w czasie trwania misji będziemy mogli zobaczyć kilka cutscenek oraz usłyszeć 5 nowych ścieżek dźwiękowych nadających misji klimatu.

Link do misji: http://www.arma-zone.pl/download/Misje/swit.rar (6MB)

Wymagane addony:
EBUD's US SF - http://www.arma-zone.pl/modules.php?nam ... it&lid=145

Życzę miłej gry oraz czekam na opinie :)
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Misja SP: Świt

Post autor: Mirage »

Widze, że za***te zainteresowanie tematem. Dlatego postanowie zachęcić do sciągnięcia tej misji, z tego względu, że sam czynnie brałem udział w jej testowaniu, o czym możecie przeczytać tutaj. Patrząc na obecny "rynek" polskich misji do Army nie macie za wiele w czym wybierać, dlatego każda nowa polska produkcja powinna być odbierana jak najlepiej... No chyba, że się mylę i zainteresowanie polskimi misjami do ArmA jest niemal identyczne jak zainteresowanie polskimi misjami do OFP na przełomie ostatnich miesięcy przed premierą nowego dzieła BISu ;).

(nerwy? idz sie przewietrz, a nie mi tu **biesz, ok? Klamacz)
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Misja SP: Świt

Post autor: Matte »

Dzisiaj zobaczyłem sobie tylko skrypt, bo nie chce mi sie dvdromu podpinać. Ogólnie fachowo wykonane, bardzo podobało mi się że OFMan wykorzysał SetRelPos w cutscenkach. Zdziwiło mnie że CfgIdentities stworzyłeś dwie te same postacie, z tego co pamiętam można nadać jedną torsamość wielu osobom.

Dziwną rzeczą w skrypie "helidolatuje" było wg. mnie to było bez sensu
Skrypt "wbazie" to była najlepsza rzecz jaką w ArmA widziałem.
Użyłeś kilku bajerków z "krew, pot i łzy". A po zmianie gracza można go było usunąć starą jednostke (RADEON).
Od strony skryptów daje 3.5/6. Jutro zobacze jak wygląda IN-Game
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Misja SP: Świt

Post autor: OFman »

Zapomniałem pousuwać niektóre śmieci :) Tylko od kiedy misje ocenia się po tym co znajduje się w pliku pbo?
Zdziwiło mnie że CfgIdentities stworzyłeś dwie te same postacie, z tego co pamiętam można nadać jedną torsamość wielu osobom.

Właśnie nie byłem pewny czy to na pewno zadziała więc dla pewności zrobiłem dwa wpisy. Co do "~0" nie jestem jakimś zawodowym "cutscenmakerem" więc wolę mieć w skryptach wszystko dobrze rozpisane.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Misja SP: Świt

Post autor: Marqz »

Tak czy siak świetna misja chyba lepsza od każdej misji z osobna w kampanii ale piekielnie trudna na jednym życiu raczej nie przejdziesz. Apropos fajnie że co niektórym chce sie robić takie misje bo ja nie mam na to ani czasu ani umiejętności a pograć sie chce. Szkoda że mi ten przeklęty krew pot i łzy nie hula. Pozdrawiam
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Misja SP: Świt

Post autor: Dario »

Wykonanie, oprawa intro itp, poprostu super. Jednak fabuła troche nie dokońca przemyślana. Na początku bierzemy udział w jakimś ataku, w którym ja zastrzeliłem jednego wroga. Następnie zostajemy przetransportowani w całkowicie inne miejsce, gdzie mamy zabić dobrze strzeżonego generała. Nie pasuje to zabardzo do początku misji. Moim zdaniem powinno istnieć jakieś przyporzadkowanie miedzy każdym celem. To tylko taka moja skromna uwaga.
Obrazek
:weteran
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Misja SP: Świt

Post autor: eJay »

To jest własnie taka konwencja - zostajesz wyrwany z pola walki, gdyz jesteś cennym pionkiem w tej całej grze :) Mi się podoba.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Misja SP: Świt

Post autor: Matte »

Znalazłem czas żeby pograć misja świetna tylko nie spodobały mi się 2 rzeczy, a mianowice kiedy zmianiasz ubranie dostajesz waypointa do łodzi mogłes dać aktywacje "przeniesienia" (player in boat). A drugie to że po przyplynieciu mogles dać savegame. Tyle odemnie
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Misja SP: Świt

Post autor: OFman »

A drugie to że po przyplynieciu mogles dać savegame

Zastanawiałem się nad użyciem tego, ale doszedłem do wniosku, że w ArmA gdzie można robić nieograniczoną ilość save'ów taka opcja nie jest potrzebna. Co innego w OFP.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misja SP: Świt

Post autor: Rainbow »

OFman pisze:
A drugie to że po przyplynieciu mogles dać savegame

Zastanawiałem się nad użyciem tego, ale doszedłem do wniosku, że w ArmA gdzie można robić nieograniczoną ilość save'ów taka opcja nie jest potrzebna. Co innego w OFP.


O ile ktoś nie gra na Weteranie :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”