[Addony] Jednostki rodem z Obcego...

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

[Addony] Jednostki rodem z Obcego...

Post autor: Tajgeer »

Znany polski addonmaker Vilas zakomunikował nam o ukończeniu prac nad swoim nowym addonem.

Link do newsa ArmA-Zone PL
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2007, 20:27 przez Tajgeer, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: [Addony] Jednostki z przyszłości...

Post autor: klamacz »

ze tak powiem gafa.
addon to nie z przyszlosci , ale z realiow filmu "Obcy", karabin zas byl juz wydany w OFP a po sieci krazy jego co najmniej kilkanascie bardzo ladnych modeli. Obawiam sie, chociaz nie czytalem readme i nie wiem napewno - ze tego modelu karabinu i jego tekstur Vilas sam nie zrobil ...
(nota bene tego pojazdu opancerzonego tez w sieci jest kilkanascie roznych 3ds-ow)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Jednostki z przyszłości...

Post autor: Forrestal »

Pojazd mozna zniesc jeszcze ale ten karabin to porazka... I te palce przeswitujace przez jego czesc. Partanina z tym :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: [Addony] Jednostki z przyszłości...

Post autor: Garbol »

Forrestal pisze: Pojazd mozna zniesc jeszcze ale ten karabin to porazka... I te palce przeswitujace przez jego czesc. Partanina z tym :P


To załatw narzędzia :)
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Jednostki z przyszłości...

Post autor: Forrestal »

Garbol pisze:
Forrestal pisze: Pojazd mozna zniesc jeszcze ale ten karabin to porazka... I te palce przeswitujace przez jego czesc. Partanina z tym :P


To załatw narzędzia :)


Szczerze to nie widze najmniejszego sensu w wypuszczaniu takich addonow ale jak sie idzie na ilosc to cos trzeba wymyslec :coffee
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Jednostki z przyszłości...

Post autor: Rainbow »

Forrestal pisze:
Garbol pisze:
Forrestal pisze: Pojazd mozna zniesc jeszcze ale ten karabin to porazka... I te palce przeswitujace przez jego czesc. Partanina z tym :P


To załatw narzędzia :)


Szczerze to nie widze najmniejszego sensu w wypuszczaniu takich addonow ale jak sie idzie na ilosc to cos trzeba wymyslec :coffee


Dopóki BIS nie wyda SDK dopóty nie będzie pełnej modyfikalności gry, a co za tym idzie dobry addonów.
Skoro uważasz, że lepiej NIE ROBIĆ NIC, bo nie będzie to takiej jakości jakiej ty sobie życzysz...
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Addony] Jednostki rodem z Obcego...

Post autor: kondor »

Uwazam, ze Vilas powinien poczekac na sdk, gdyz zaczyna sie go wlasnie kojarzyc z iloscią i niską jakością, choc to nie jego wina tylko sytuacji. Ja, na przyklad, juz sie nie lapie w jego addonach i choc na poczatku je mialem, to pozniej usunalem gdyz configi coraz to sie zmienialy, dochodzily jakies jednostki, przestalem sie lapac co mam, a czego nie.
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: [Addony] Jednostki rodem z Obcego...

Post autor: Garbol »

Moim zdaniem niech robi czemu miał by nie robić? to może mu sprawiać przyjemność też chętnie bym zrobił jakiegoś re-skina ale z braku laku czasu :) i wrodzonego lenistwa nie mogę :)

A tak jak będzie SDK to będzie lepiej ustawiony :) jakieś doświadczenie już jest i modele.
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”