Mapy lubiane i nielubiane

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: kondor »

calm pisze: Zgadzam się z eJay'em! Elvolution to naprawdę dobry twór, tylko brak ludzi do działania zespołowego psuje rozgrywkę!
Evolution to nie miejsce dla indywidualnych fragowc'ow :D


zawsze jak gralem w evolution, to bylo to miejsce dla indywidualnych fragowcow. jakos zawsze trafiam na grupe indywidualistow
Awatar użytkownika
calm
Posty: 56
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
ID Steam:
Numer GG: 3845806
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: calm »

kondor pisze:
calm pisze: Zgadzam się z eJay'em! Elvolution to naprawdę dobry twór, tylko brak ludzi do działania zespołowego psuje rozgrywkę!
Evolution to nie miejsce dla indywidualnych fragowc'ow :D


zawsze jak gralem w evolution, to bylo to miejsce dla indywidualnych fragowcow. jakos zawsze trafiam na grupe indywidualistow



A dzieje sie tak, bo ludzie nie rozumieja znaczenia slowa cooperation / kooperacja :?
Obrazek
calm aka genghis
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: kondor »

Faktem tez jest, ze arma nie jest grą realistyczną (wypasione a zarazem durne ai, respawn, brak strachu i inne) co kumulując sprawia, ze taktyki, ktorych w realu nikt by nie zastosowal, tu sa czesto najskuteczniejsze. Taką taktyką jest np taktyka rambo - wpada sie pedem do srodka miasta, mija 2 czolgi, wyskakuje z pojazdu i sieka 10 od razu - bardzo skuteczne. A skradac sie godzine do miasta...
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: ufoman »

kondor pisze: Faktem tez jest, ze arma nie jest grą realistyczną (wypasione a zarazem durne ai, respawn, brak strachu i inne) co kumulując sprawia, ze taktyki, ktorych w realu nikt by nie zastosowal, tu sa czesto najskuteczniejsze. Taką taktyką jest np taktyka rambo - wpada sie pedem do srodka miasta, mija 2 czolgi, wyskakuje z pojazdu i sieka 10 od razu - bardzo skuteczne. A skradac sie godzine do miasta...



Nigdy, przenigdy taka taktyka nie byla, nie jest i nie bedzie skuteczna w tej grze.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: Forrestal »

Oj, zdarza sie, ze jest skuteczna i to nadwyraz...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: ufoman »

Ostatnio nie gram, czyzby az tak sie wszystko zmienilo? W OFP to nie dzialalo, jeszcze pare tygodni temu w ArmA tez nie... Albo ktos ma ciekawe cheaty, albo inni straaaaasznie daja ciala.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: -=HuNTeR=- »

Jeśli mowa o Evolution - każdy idzie na fragi, bo dzięki nim dostaje się wybór lepszych broni i pojazdów... Taktyka rambo dla tej misji jest skuteczna, bo: AI często reaguje po bardzo długim czasie, co umożliwia wdarcie się do centrum miasta i wybicie po kolei każdego AIka. W mapkach typu C&H czy duże CTFy biegnięcie na "pałę" równa się raczej szybką śmiercią... Niestety jak widać, w COOPa, to tylko z kumplami, na publicznym serwerze w pojedynkę to tylko na fragi każdy leci :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”