[Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Paweł
Posty: 37
Rejestracja: 03 lutego 2007, 13:10
ID Steam:

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

Post autor: Paweł »

klamacz pisze: 3. drzewa jednak wygladaja gorzej, pozniej zmieniaja sie na szczegolowe, czesciej widac je jako sprite'y 2d - prawie identyczne ...


No najlepsze jest to, że ja tak mam terazw 1.05 i 1.05+ a w tym demie się tak nie dzieje.
Awatar użytkownika
Arturek
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
ID Steam:
Numer GG: 1414035
ID gracza: 0
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

Post autor: Arturek »

Pobralem i pogralem.

Przede wszystkim wszysciotko laduje sie duzo duzo szybciej. Jak sie nagralem w Arme jak sobie kupilem po premierze i po paru pierwszych patch'ach ktore nic nie daly, to teraz jestem w pewnym sensie zachwycony. Pierwsza misja zaladowala mi sie w pare sekund, w samej grze, wlaczanie i wylaczanie mapki nie jest przyprawione zadnym loadingiem.

"Poprawiono" kolejny raz odrzutowosc broni, nie bede mowil ze kaszana, troche sobie postrzelalem, podoba mi sie. Przy okazji: Hunter,.. jakie M16:)..

Przyznam sie teraz, ze przez znikajace tekstury i komp nie nadrabiajacy jakis czas temu odstawilem Arme na polke, i nie wiem teraz czy to innowacja czy jestem nie na czasie, ale jak sobie teraz pogralem i troche i poczolgalem, to niskie zarosla przyjemnie sie uginaja pod ciezarem zolnierza ;}, ale czy to juz bylo czy nie to nie wiem.

Ah, no i rzecz Dla mnie przy namniej najwazniejsza, Tekstury mi nie znakaja, pogralem z 30 minut, uruchomilem gre pare razy, pare razy load'owalem, ani razu nie mialem problemu z teksturami. Teraz dopiero moge spokojnie powiedziec, ze czas popracowac na nowy sprzecik, Moj wyrabia z trudem.

Multi nie sprawdzalem.
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT

Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

Post autor: Radeon »

Jeżeli u Ciebie tak chodzi to i u mnie powinno już być w pełni płynnie z moim 1GB Ram i GeForce7900GS no i... Vistą. Mam nadzieję, dziś włączyłem sobie pierwszą misję kampanii w edytorze. Zlag niesamowity. Ale mam nadzieję, że 1.06 to poprawi.

BTW: Uginanie się trawy było już w 1.05 :)
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

Post autor: Rainbow »

Radeon pisze: BTW: Uginanie się trawy było już w 1.05 :)


Konkretnie to już w 1.04, ale tam uginała się ona na 3m na około gościa, co wyglądało dosyć śmiesznie. Całe szczęście poprawili to w 1.05.
Awatar użytkownika
Arturek
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
ID Steam:
Numer GG: 1414035
ID gracza: 0
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

Post autor: Arturek »

Czy ktos zauwazyl moze roznice miedzy demem Combat Operations a "naszym starym demem" ze chocby w misji pierwszej, gdzie przychodzi nam oczyścić miasto z paroma zolnierzami, to w Combat Operations sa jakby troche _madrzejsi_? tzn, po prostu zyja dluzej, mniej i rzadziej umieraja podchodzac wrogom pod lufe. Pograłem parę razy i w to i w to i wydaje mi sie ze zauważam różnice.

Radeon twoj sprzecik da z pewnoscia rade, ale ramu nigdy nigdy za duzooo.
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT

Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations

Post autor: Peyot »

Ściągnąłem i pograłem pomiędzy wersją beta 1.06 a demkiem jakichś różnic w odniesieniu do szybkości działania nie zauważyłem - grałem jakies 40min w multi i jedną misję singla. Co zwraca uwagę to zmienione charakterystyki broni faktycznie inczaczej się strzela - większy odrzut, broń jest jakby cięższa. Np. szybciej się zachowuje AK niż np saw. Z resztą ciężar był uwzględniony też we wcześniejszych wersjach np w przypadku M107 czy KSVK. W demie można to zauważyć szczególnie w przypadku m249 saw - wreszcie nie jest tak zabójczo celne i ma jako taki odrzut, co fajne duzo mniej rzuca w pozycji leżącej.

Pograłem dłużej więc garść spostrzeżeń
- faktycznie misje wgrywają sie błyskawicznie w porównaniu do pełnej wersji
- mapa działa tak jak w OFP bez opóźnień
- nowe charakterystyki broni sprawiają, że strzelanie na kropkę jest duuuużooo trudniejsze. Osobiście uważam, że BIS tak zagrał o ile też tak będzie w nadchodzącym patch'u i wersji dla Amerykanów żeby ludzie korzystali z iron sight'ów i optyki broni.
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”