Tekstura błota
My Own: Armed Assault
Moderator: Inkwizytor
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: My Own: Armed Assault
Radeon pisze: Udało mi się zrobić nową teksturkę błotka.Wymaga jeszcze dopracowania, ale jest.
Tekstura błota
Bloto to niezbyt naturalnie sie prezentuje. Za duzo go przy samej krawedzi a im dalej od nadkola to powinno go byc mniej. Teraz widac linie gdzie bloto juz sie nie trzyma i nieco smiesznie to wyglada.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: My Own: Armed Assault
Forrestal pisze:Radeon pisze: Udało mi się zrobić nową teksturkę błotka.Wymaga jeszcze dopracowania, ale jest.
Tekstura błota
Bloto to niezbyt naturalnie sie prezentuje. Za duzo go przy samej krawedzi a im dalej od nadkola to powinno go byc mniej. Teraz widac linie gdzie bloto juz sie nie trzyma i nieco smiesznie to wyglada.
nie sluchaj go
Troche kolor zbyt jasny ale to moze byc kwestia swiatla. Ogolnie widze, ze chcesz popracowac nad tekstura, zeby byla bardziej realna. Dobry cel. Popieram i czekam na wiecej.


- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: My Own: Armed Assault
Kolor jest dobry, jak błoto zasycha, to jest nawet jaśniejsze chyba.
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: My Own: Armed Assault
Jak zasycha to jest mniej więcej takie. Właściwie to chciałem takie zostawić, ale potrzebuję Waszej opinii. 

- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: My Own: Armed Assault
Radeon pisze: Jak zasycha to jest mniej więcej takie. Właściwie to chciałem takie zostawić, ale potrzebuję Waszej opinii.![]()
Mimo iz wczesniej troche marudzilem ( w sumie slusznie
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: My Own: Armed Assault
Bloto powinno wygladac tak:
http://www.electric-image.co.uk/mv/recc ... pic018.jpg
http://www.dennato.cz/UserFiles/Image/H ... _vyrez.jpg
A nie tak jak teraz - pasek jasnych plam przy podwoziu... I widac ewidentnie ze przod jest bardziej niz tyl zabrudzony - tak jak w kazdym samochodzie.
http://www.electric-image.co.uk/mv/recc ... pic018.jpg
http://www.dennato.cz/UserFiles/Image/H ... _vyrez.jpg
A nie tak jak teraz - pasek jasnych plam przy podwoziu... I widac ewidentnie ze przod jest bardziej niz tyl zabrudzony - tak jak w kazdym samochodzie.
- Onimusho
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 kwietnia 2007, 08:32
- ID Steam:
- Numer GG: 357993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: My Own: Armed Assault
no no no JAKIE KOZAKI Z NASZYCH WOJAKOW
szkoda tylko ze bez akcji ten filmik
"ZROBCIE"
mod o nazwie MOGADISZ albo BLACK HAWK DOWN
zeby black hawk mial liny i nie musial londowac!! A ja kompinuje nad oderwanymi konczynami..
(masz 24 godziny na przeczytanie regulaminu i poprawienie tego posta. Klamacz)
"ZROBCIE"
(masz 24 godziny na przeczytanie regulaminu i poprawienie tego posta. Klamacz)
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: My Own: Armed Assault
@Forrestal
To jest dopiero wstępna wersja. Chcę dopasować kolor błotka. Potem pomyślimy nad opchlapaniem nim samochodu. Wszystko w swoim czasie.
To jest dopiero wstępna wersja. Chcę dopasować kolor błotka. Potem pomyślimy nad opchlapaniem nim samochodu. Wszystko w swoim czasie.

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: My Own: Armed Assault
Przejzyj sobie Hummery od Combat pod OFP - tam bylo to bardzo dobrze przedstawione.
Re: My Own: Armed Assault
Radziu masz tutaj to co robię dla vilasa do Vil_Pol. To jest to o czym rozmawialismy na GG
Model wymaga jeszcze dochlapania drzwi i tyłu oraz kół...
Model wymaga jeszcze dochlapania drzwi i tyłu oraz kół...


