
Cywil jako wróg
Moderator: Inkwizytor
Cywil jako wróg
Zacznijmy od tego, że nie wiedziałem specjalnie gdzie założyć ten temat, z tego względu, że połączyliście działy "Edytor" i "Addony". Mam nadzieje, że to nie spowoduje burdelu
. Dość dawno bawilem się w edytorze OFP, więc przyznaje, że sporo komend zapomniałem. Pamiętacie może co trzeba zrobić, aby zwykły cywil rozpoznawany był przez jedną ze stron (wschód lub zachód) jako wróg? Normalnie w grze występuje jako neutralny, nikt na niego nie zwraca uwagi. Co zrobić, żeby AI rozpoznawało go jako wroga...

- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Cywil jako wróg
jesli chcesz zeby np. zachod rozpoznawal cywila jako wschod - dolacz tego cywila do grupy wschodu poprzez group (moze byc pojedynczy zolnierz wschodni)
nastepnie w inicjacji zolnierza wschodu wpisz jego usuwanie.
Po uruchomieniu misji wschodni zolnierz przestanie istniec, ale cywil z jego grupy wciaz bedzie po stronie wschodniej.
nastepnie w inicjacji zolnierza wschodu wpisz jego usuwanie.
Po uruchomieniu misji wschodni zolnierz przestanie istniec, ale cywil z jego grupy wciaz bedzie po stronie wschodniej.






- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Cywil jako wróg
Jeżeli dobrze pamiętam można dowolnie zmieniać grupę, do której należy dana jednostka. Robiło się to bodajże bezpośrednio w pliku z misją. Odpal go dowolnym edytorem teksty i zobacz jak zapisany jest żołnierz Zachodu i Wschodu oraz cywila i odpowiedni element definiujący stronę konfliktu, po której występuje a następnie zmień ją na taką, która Ci odpowiada.
Pomysł klamacza jest efektywny ale za dużo babrania i obciążania pliku misji.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
Gdzie side="WEST" określa stronę po jakiej model jednostki vehicle="SoldierWB" występuje. Można to zastosować w oparciu o dowolny model jednostki.
Pomysł klamacza jest efektywny ale za dużo babrania i obciążania pliku misji.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
Kod: Zaznacz cały
id=0;
side="WEST";
vehicle="SoldierWB";
player="PLAYER COMMANDER";
leader=1;
skill=0.600000;
text="aP";
init="captain sideradio ""M03r01"";";
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Re: Cywil jako wróg
No więc tak, jesli chodzi o sposób Kovala - edytowałem plik mission, jednak automatycznie po odpaleniu misji lub po ponownym jej zapisaniu, wszystko wraca na swoje miejsce. Mialem wrażenie, jakby automatycznie to się zmieniało podczas odpalania misji. Z kolei co do pomysłu klamacza - wszystko fajnie tylko nie znam komendy na usunięcie (chyba nie chodzi Ci o zabicie żołnierza?
).

Re: Cywil jako wróg
A deletevehicle xxx ?
Re: Cywil jako wróg
najpierw go zabijasz setdammage 1,
a potem deletevehicle.
chyba że w inicjacji mu wpiszesz deltevehicle, podczas misji już to nie zadziała.
a potem deletevehicle.
chyba że w inicjacji mu wpiszesz deltevehicle, podczas misji już to nie zadziała.
cfog skończył się na kill'em all
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Cywil jako wróg
Zamiast wypisywać różne dziwne instrukcje usuwania jednostki, najprościej można ustawić suwaczek prawdopodobieństwa obecności na 0%
działa, sam sprawdzałem

Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Cywil jako wróg
No proszę tyle tu kombinowania ale w opcje jednostki już nikt nie spojrzał 

- Onimusho
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 kwietnia 2007, 08:32
- ID Steam:
- Numer GG: 357993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Cywil jako wróg
http://operationflashpoint.filefront.co ... Y2OTc0NDEx
Po co kombinować jak można sciągnąć cywili rozdzielnonych po różnych stronach konfliktu!!
Gdy rozpakujecie addon i go wkleicie następnie wlączcie gre=>edytor=>stowórz cywila(jest po stronie wschodu, ruchu ..,zachodu i posiada odzielny rodzaj civilians[chyba])
ZAPAMIETAJCIE!!
gdy chcesz żeby cywil posiadał bron wpisz w tabelce URUCHAMIANIE dany skrypt ktory jest podspodem:
Makarov:
{this addMagazine "8Rnd_9x18_Makarov"} forEach [1,2,3,4,5,6]; this addWeapon "Makarov";
MP5 + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_9x19_MP5"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "MP5A5";
MP5 Silenced + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_9x19_MP5SD"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "MP5SD";
AK74 + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "AK74";
AK74 + Granatnik(chyba) + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; {this addMagazine "1Rnd_HE_GP25"} forEach [1,2,3,4,5,6]; this addWeapon "AK74GL";
AK74 + Bazola RPG:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4]; {this addMagazine "PG7V"} forEach [1,2,3]; this addWeapon "AK74"; this addWeapon "RPG7V";
PK:
{this addMagazine "100Rnd_762x54_PK"} forEach [1,2,3,4,5]; this addWeapon "PK";
SVD Dragonov(chyba;p):
{this addMagazine "10Rnd_762x54_SVD"} forEach [1,2,3,4,5,6,7,8,9,10]; this addWeapon "SVD";
MOŻE JUZ WSZYSCY WIEDZĄ OTYM jestem nowy
Po co kombinować jak można sciągnąć cywili rozdzielnonych po różnych stronach konfliktu!!
Gdy rozpakujecie addon i go wkleicie następnie wlączcie gre=>edytor=>stowórz cywila(jest po stronie wschodu, ruchu ..,zachodu i posiada odzielny rodzaj civilians[chyba])
ZAPAMIETAJCIE!!
gdy chcesz żeby cywil posiadał bron wpisz w tabelce URUCHAMIANIE dany skrypt ktory jest podspodem:
Makarov:
{this addMagazine "8Rnd_9x18_Makarov"} forEach [1,2,3,4,5,6]; this addWeapon "Makarov";
MP5 + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_9x19_MP5"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "MP5A5";
MP5 Silenced + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_9x19_MP5SD"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "MP5SD";
AK74 + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; this addWeapon "AK74";
AK74 + Granatnik(chyba) + Granaty:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4,5,6]; {this addMagazine "HandGrenade"} forEach [1,2,3,4]; {this addMagazine "1Rnd_HE_GP25"} forEach [1,2,3,4,5,6]; this addWeapon "AK74GL";
AK74 + Bazola RPG:
{this addMagazine "30Rnd_545x39_AK"} forEach [1,2,3,4]; {this addMagazine "PG7V"} forEach [1,2,3]; this addWeapon "AK74"; this addWeapon "RPG7V";
PK:
{this addMagazine "100Rnd_762x54_PK"} forEach [1,2,3,4,5]; this addWeapon "PK";
SVD Dragonov(chyba;p):
{this addMagazine "10Rnd_762x54_SVD"} forEach [1,2,3,4,5,6,7,8,9,10]; this addWeapon "SVD";
MOŻE JUZ WSZYSCY WIEDZĄ OTYM jestem nowy

Ostatnio zmieniony 16 kwietnia 2007, 15:59 przez Onimusho, łącznie zmieniany 2 razy.
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Cywil jako wróg
Ehm... Reszta nazw klas broni na forum BiS, jakby ktoś chciał dodać jednostce M4, a nie np. Ak74 


- Onimusho
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 kwietnia 2007, 08:32
- ID Steam:
- Numer GG: 357993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chernobyl
Re: Cywil jako wróg
Ja tam wole cywila z AK-74 który wali w conwój USA;)
(Radzę się stosować do moich prósb. Ja się nie bawie. Klamacz) OKI!
(Radzę się stosować do moich prósb. Ja się nie bawie. Klamacz) OKI!