Postanowilem wziac sie za lekki skrypt spawnu wielokrotnego. Poki co udalo mi sie zrobic spawn z opcja spauzowania skryptu oraz z jego wylaczeniem po osiagnieciu danej rubiezy (czyt, wyzwalacza). Ale chcialbym pojsc glebiej :-) A mianowicie uzaleznic spawn wielokrotny od zycia poprzedzajacej fali AI tj, Grupa B nie zrespi sie dopoki nie zginie grupa A. Czy sa jakies gorące glowy do pomocy

Kod: Zaznacz cały
niePrzejety = false;
PublicVariable "niePrzejety";
czyNiePrzerwany = false;
PublicVariable "czyNiePrzerwany";
waitUntil { niePrzejety };
while { niePrzejety } do {
waitUntil { czyNiePrzerwany };
_group1 = [getmarkerpos "moveGroup1", EAST, ["rhs_vdv_flora_sergeant","rhs_vdv_flora_junior_sergeant","rhs_vdv_flora_grenadier","rhs_vdv_flora_rifleman","rhs_vdv_flora_machinegunner","rhs_vdv_flora_at","rhs_vdv_flora_strelok_rpg_assist","rhs_vdv_flora_rifleman","rhs_vdv_flora_rifleman","rhs_vdv_flora_medic"],[],[],[],[],[],0] call BIS_fnc_spawnGroup;
mGrp1_wp1 = _group1 addWaypoint [getmarkerpos "mGrp1_wp1", 10];
mGrp1_wp1 setWaypointType "MOVE"; //GETOUT, GETIN, DESTROY etc.
mGrp1_wp1 setWaypointSpeed "FULL"; //LIMITED,NORMAL,FULL
mGrp1_wp1 setWaypointBehaviour "AWARE";//SAFE,CARELESS etc.
mGrp1_wp1 setWaypointFormation "COLUMN";//COLUMN, LINE, WEDGE etc.
mGrp1_wp2 = _group1 addWaypoint [getmarkerpos "mGrp1_wp2", 10];
mGrp1_wp2 setWaypointType "DEFEND";
mGrp1_wp2 setWaypointSpeed "FULL";
mGrp1_wp2 setWaypointBehaviour "AWARE";
mGrp1_wp2 setWaypointFormation "LINE";
sleep 120;
};