
Dźwięki
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Dźwięki
Witam. Czy da się zrobić (jeżeli tak to jak?) żeby dźwięk słyszały jednostki w pobliżu rzeczy która wydaje ten dźwięk? Robię misję z samobójcą i on krzyczy Allah Akbar! i wubucha natomiast dźwięk słyszy nawet pilot. Da się tak zrobić, że w pobliżu tego samobójcy słychać krzyk a daleko od niego nie? Proszę o szybką odpowiedź 

- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Dźwięki
Taki oto description.ext i powinno hulać
Ty pewnie zdefiniowałeś dźwięk jako muzyka co? Czyt. class cfgMusic...
Zapomniałbym... przy odtwarzaniu dźwięku użyj komendy say np:

Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{
sounds[] = {allahAkbar_01, allahAkbar_02, allahAkbar_03};
class allahAkbar_01
{
name = "Allah Akbar 1";
sound[] = {"sounds\allahAkbar01.wss", 1, 1};
titles[] = {};
};
class allahAkbar_02
{
name = "Allah Akbar 2";
sound[] = {"sounds\allahAkbar02.wss", 1, 1};
titles[] = {};
};
class allahAkbar_03
{
name = "Allah Akbar 3";
sound[] = {"sounds\allahAkbar03.wss", 1, 1};
titles[] = {};
};
};
Zapomniałbym... przy odtwarzaniu dźwięku użyj komendy say np:
Kod: Zaznacz cały
nazwa_jednostki say "nazwa_dźwięku";