Witam ! mój problem polega na tym ze robiąc dana mape w edytorze zombie nie atakuja a stoją w miescu :/ . w readme moda jest napisane :
STEP 1: SET THE INITIAL DIFFICULTY LEVEL.
Load up the mission editor and select your favourite island. I quite like using Skye
Place a "difficulty level" game logic (all difficulty level game logics are name-prefixed with "Zombie Mod -") on the map and name it "SERVER" (no quotes). This is very important - especially for multiplayer games. Scripts automating zombie movement WILL NOT RUN unless a game logic called SERVER exists. You should use only one "difficulty level" game logic per mission.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym
game logic, znalazlem opcje w "wyzwalacze" --->aktywacja: "element logiczny" wpisuje ponizej tekst "SERVER" ale po tym zombie dalej stoja w miejscu

. sciagnąłem inny mod i tam była następująca
instrukcja:
Go to the units from the east and place somewhere Zombies. there you can go also on groups (F2) and click on the east, then on " FML_Horror Pack III" then place fast Zombies or Slow Zombies where you want them. With the selection of the units you go now on " Logic of the Game" and choose there; FML_Horror Pack III". Place the logics: " Zombies attack Player& Group" , " Zombie Sounds" and " Zombie sound (Woman) " somewhere on the island. Now you can start to hunt! Click on preview and - Have Fun!
W tym wypadku problem pojawia sie w etapie
Place the logics . Chodzi o ten wyzwalacz "element logiczny"?? Proszę o pomoc i w miare jasne wytłumaczenie co zrobic aby uruchomic ten skrypt z atakującymi zombiakami : ) pozdro