Jestem tu nowy i chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Postanowiłem poćwiczyć swoje umiejętności w edytorze. Problem mój jest problemem banalnym ale przeglądając wiele stron tego działu nie natknąłem się na rozwiązanie (aczkolwiek znalazłem wiele innych pożytecznych rzeczy) Zapewne rozwiązanie jest tak banalne, ze sam będę zaskoczony. Mianowicie chce połączyć wyzwalacz z punktem trasy.
Sytuacja wygląda następująco:
Na lotnisku stoi helikopter transportowy z załogą. Na płycie znajduje się także druga grupa niepołączona z helikopterem. Chcę aby wsiadła ona "z tyłu" i została przetransportowana w dane miejsce.
Helikopter nazwałem "helik1". W miejscu rozladunku postawiłem niewidzialne lądowisko. Grupa druga dostała waypoint załaduj do helki (w przypadku gdy helka nie ma zadan wszyscy ladnie wchodzą) Natomiast helik dostaje trase na lądowisko z celem wyładowania transportu. W odpowiednim miejscu umieszczam helik1 land "get out". Wszystko ładnie pięknie ale helikopter startuje od razu i grupa nie może do niego wsiąść. Jak rozwiązać ten problem tak by śmigłowiec poczekał do momentu załadowania drugiej grupy?
Mam nadzieję, że w miarę czytelnie to napisałem.
Pozdrawiam
Łączenie Waypointu z Triggerem
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Łączenie Waypointu z Triggerem
Siema
Daj grupie żołnierzy dwa pkt. trasy. Pierwszy "wsidaj", umieść blisko helki, drugi "wysiadaj" w miejscu docelowym. Wiatrakowi daj "załaduj" i zsynchronizuj z "wsiadaj", następny "wyładuj" w miejscu docelowym i zsynchronizuj z "wysiadaj" żołnierzy. Sposób stary i sprawdzony już od czasów OFP
Oczywiście heli land "GET OUT" też jest mile widziane...


Re: Łączenie Waypointu z Triggerem
Wiedziałem, że to będzie proste ale nie sądziłem, że aż tak. Dziękuje za pomoc