Co wpisać w aktywacji triggera, żeby jednostka o nazwie "żołnierz" zaczęła strzelać i zabiła jednostkę "cywil" ?????????????
Coś w rodzaju zolnierz kill cywil
Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila
Nie wiem czy zadziała po wpisaniu bezpośrednio w trigger, ja takie rzeczy umieszczam w skrypcie i odpalam w danym triggerze.
ps:zol/cyw nazwy jednostek, ~3 czas przez jaki żołnierz mierzy i strzela do cywila, Tego się chyba nie da wpisać bezpośrednio w trigger wywali jakiś error ale sprawdź.
Kod: Zaznacz cały
zol dotarget cyw
~3
zol dofire cyw
~3
Re: Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila
Ewentualnie:
Bo czasem zdarzy się że nie zadziała. Efekt taki sam.
Zapisujesz, wrzucasz do folderu z misją jako skrypt.sqf i odpalasz
Kod: Zaznacz cały
zol dotarget cyw;
sleep 3;
zol dofire cyw;
Zapisujesz, wrzucasz do folderu z misją jako skrypt.sqf i odpalasz
Kod: Zaznacz cały
nul = [this] execVM "skrypt.sqf"
http://pjo.xaa.pl/ - Polska Jednostka Operacyjna
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: Skrypt: Żołnierz ma zabić cywila
Z tego co wiem konstrukcja "~3" jest używana w plikach sqs, a "sleep 3" w sqf. Tak czy inaczej żaden sleep nie zadziała w triggerze, muszą być w zewnętrznych plikach. Można też spróbować z triggerem bez tego sleepa, ale powinno być dobrze tak jak napisał Gorki.