A więc tworze scenariusze od lat, od czasów army I, natrafiłem na pewien problem. Opiszę go punktowo żeby łatwiej było zrozumieć.
-Trigger 1 aktywuje siedzących cywilów (Cywile siedzą w nieskończoność)
-Trigger 2 aktywuje dołączenie się cywili do mnie. (Cywile dołączają się, ale dalej siedzą w nieskończoność, dzięki czemu nie można im wydać polecenia ruchu)
Potrzebuję rozwiązania, jak dezaktywować Trigger 1 w momencie, gdy Trigger 2 zostanie aktywowany.
Dezaktywacja wyzwalacza przez inny wyzwalacz.
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Dezaktywacja wyzwalacza przez inny wyzwalacz.
Próbowałeś stosować komendy disableAI/enableAI. Możesz tym włączać/wyłączać jednostkom możliwość ruchu-move, wykonywanie animacji-anim i jeszcze kilka. Więcej info na bi wiki, pewnie tutaj też coś znajdziesz.
Ps: a jak jednostki do ciebie dołączą to nie możesz zmusić ich do wstawania rozkazem (klawisze 6-), chyba było tam usiądź może jest i wstań.
Ps: a jak jednostki do ciebie dołączą to nie możesz zmusić ich do wstawania rozkazem (klawisze 6-), chyba było tam usiądź może jest i wstań.

Re: Dezaktywacja wyzwalacza przez inny wyzwalacz.
Powiem tak. Ja tego używam w armie III, ale dałem do army II, bo więcej osób skryptuje w dwójce, a skrypty się nie różnią i mechanika też. W każdym razie w trigerze, któy definiuje siedzenie postaci w okienku dezaktywacji trzeba jakoś wpisać coś w rodzaju "Aktywacja triggera II", więc gdy drugi się aktywuje pierwszy się dezaktywuje, tylko nie wiem jak to napisać.
Niestety nie mogę im kazać wstać, bo skrypt ma priorytet nad rozkazem.
Niestety nie mogę im kazać wstać, bo skrypt ma priorytet nad rozkazem.
Re: Dezaktywacja wyzwalacza przez inny wyzwalacz.
Poradziłem sobie, drugi trigger włączał cywilom ponownie AI.