Żeby dodać smaczku postanowiłem wykorzystać bardzo ciekawy skrypt Virtual Ammobox System.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... stem-(VAS)
Jako że pierwszy raz tworzę misję i pierwszy raz mam kontakt ze skryptami, więc ciężko było mi dojść do tego jak to działa.
Wystarczyło przeczytać readme, chociaż na początku trochę się gubiłem.

Można pobrać przykładową misję z wykorzystaniem VAS.
https://hotfile.com/dl/225675349/975b3a ... s.rar.html
Archiwum zawiera bardzo ważny folder VAS oraz dwa pliki mission oraz desctription.
Plik mission to nasza misja oraz plik description zawiera skrypt odnośnie respawnu w tym przypadku rodzaj BASE z opóźnieniem 10 sek. oraz skrypt odnośnie VAS.
Jak stworzyć respawn http://www.youtube.com/watch?v=iU32K1mEy4w
W pliku description piszemy na początku:
respawn = "BASE"; - odnośnie typu respawnu, jest ich parę, patrz dołączony plik
respawndelay = "10"; - odnośnie tego po jakim czasie ma być respawn
Jeżeli nie chcemy mieć respawna to nie piszemy tego.
Następnie dodajemy:
#include "VAS\menu.hpp"
class CfgFunctions
{
#include "VAS\cfgfunctions.hpp"
};
Natomiast w edytorze do skrzynki z amunicją w initialization dodajemy:
this addAction["<t color='#ff1111'>Virtual Ammobox</t>", "VAS\open.sqf"];
No i możemy cieszyć się z dobrodziejstw jakie daje nam ten skrypt.
Cholernie spodobał mi się edytor. Teraz wypada nauczyć się pisać briefing oraz robić tasks.

Nowa wersja VAS 1.2 do pobrania.
https://hotfile.com/dl/225766456/914141 ... 2.zip.html