UPSMON x2
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
UPSMON x2
Jak zrobić i czy da się w ogóle dwie grupy w jednej misji działające po dwoma różnymi UPSMONami (różne ustawienia)? Próbowałem w folderze misji stworzyć np scripts2 i później w edytorze misji też danemu wojakowi wpisać scripts, lub scripts2 ale to nie działa. Czy ktoś wie jak temu zaradzić?
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: UPSMON x2
Dziwi mnie to że nie działa, ale niestety nie mam jak tego sprawdzić. Ale jeżeli nie działa 2x UPSMON to może spróbuj UPS+JPS?
Re: UPSMON x2
Próbowałem. UPS+JPS działa. Ale 2 upsmony nie, a potrzebie ich bo są tam opcje których nie ma - chyba że się mylę?) w JPS np:
// knowsAbout 0.5 1.03 , 1.49 to add this enemy to "target list" (1-4) the higher number the less detect ability (original in 5.0.7 was 0.5)
// it does not mean the AI will not shoot at you. This means: what must be knowsAbout you to UPSMON adds you to the list of targets (UPSMON list of target)
R_knowsAboutEnemy = 1.5;
// knowsAbout 0.5 1.03 , 1.49 to add this enemy to "target list" (1-4) the higher number the less detect ability (original in 5.0.7 was 0.5)
// it does not mean the AI will not shoot at you. This means: what must be knowsAbout you to UPSMON adds you to the list of targets (UPSMON list of target)
R_knowsAboutEnemy = 1.5;
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: UPSMON x2
No raczej nie ma, ale możesz spróbować do tego użyć triggera "detected by OPFOR", Ai'kom wyłącz szukanie celów(DisableAI "TARGET", lub "AUTOTARGET) Ustaw sobie wielkość triggera jaka ci odpowiada i w aktywacji po (wykryciu cię przez wroga) trigger włączy AI'kom to funkcje znowu. Gorzej jeżeli AI ma na UPSMONIe duży obszar do patrolowania.
Re: UPSMON x2
[quote="tasior2103"]Ai'kom wyłącz szukanie celów(DisableAI "TARGET", lub "AUTOTARGET)/quote]
Gdzie to się wyłącza?
Gdzie to się wyłącza?
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: UPSMON x2
W init jednostki wpisz this disableai"target" i nazwij tą jednostke jakos np.cudak1. Później w aktywacji wyzwalacza wpisz cudak1 enableai"target". Można też jedną komendą "załatwić" całą grupę wtedy wpisz :
Tylko że grupa musi być wtedy nazwana, dlatego w init dowódcy wpisz np:
;{_x disableAI"target"} foreach units group this
Tylko że grupa musi być wtedy nazwana, dlatego w init dowódcy wpisz np:
Potem w aktywacji daj :cudaki=group this
Jeżeli się gdzieś pomyliłem to niech mnie ktoś poprawi. Piszę wszystko z pamięci, bo to inny komp niż ten którego używam do army.{_x enableAI"target"} foreach units group cudaki
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: UPSMON x2
Jeżeli wpiszesz w init dowódcy grupy to komenda powinna wyglądać tak: Jeśli nazwiesz dowódcę grupy, np cudak, wtedy wpisujesz: Różnica polega na tym, że w pierwszym przypadku komenda działa dla całej grupy.., bez względu na jej stan. W drugim, zaś komenda przestanie być wykonywana w momencie śmierci dowódcy, czyli cudaka.
Kod: Zaznacz cały
cudaki = group this
Kod: Zaznacz cały
{_x disableAI "TARGET"} forEach units cudaki
Kod: Zaznacz cały
{_x disableAI "TARGET"} forEach units group cudak
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: UPSMON x2
Dzięki, nie wiedziałem tego.
Re: UPSMON x2
Mimo tego czy ktoś może prónował użycia podwójnego upsmona?