UPSMON x2

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

UPSMON x2

Post autor: elgyd »

Jak zrobić i czy da się w ogóle dwie grupy w jednej misji działające po dwoma różnymi UPSMONami (różne ustawienia)? Próbowałem w folderze misji stworzyć np scripts2 i później w edytorze misji też danemu wojakowi wpisać scripts, lub scripts2 ale to nie działa. Czy ktoś wie jak temu zaradzić?
Awatar użytkownika
tasior2103
Posty: 83
Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: UPSMON x2

Post autor: tasior2103 »

Dziwi mnie to że nie działa, ale niestety nie mam jak tego sprawdzić. Ale jeżeli nie działa 2x UPSMON to może spróbuj UPS+JPS?
http://www.armafans.pl
<ze względu na drastyczne sceny ten link został usunięty>

Obrazek
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: UPSMON x2

Post autor: elgyd »

Próbowałem. UPS+JPS działa. Ale 2 upsmony nie, a potrzebie ich bo są tam opcje których nie ma - chyba że się mylę?) w JPS np:

// knowsAbout 0.5 1.03 , 1.49 to add this enemy to "target list" (1-4) the higher number the less detect ability (original in 5.0.7 was 0.5)
// it does not mean the AI will not shoot at you. This means: what must be knowsAbout you to UPSMON adds you to the list of targets (UPSMON list of target)
R_knowsAboutEnemy = 1.5;
Awatar użytkownika
tasior2103
Posty: 83
Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: UPSMON x2

Post autor: tasior2103 »

No raczej nie ma, ale możesz spróbować do tego użyć triggera "detected by OPFOR", Ai'kom wyłącz szukanie celów(DisableAI "TARGET", lub "AUTOTARGET) Ustaw sobie wielkość triggera jaka ci odpowiada i w aktywacji po (wykryciu cię przez wroga) trigger włączy AI'kom to funkcje znowu. Gorzej jeżeli AI ma na UPSMONIe duży obszar do patrolowania.
http://www.armafans.pl
<ze względu na drastyczne sceny ten link został usunięty>

Obrazek
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: UPSMON x2

Post autor: elgyd »

[quote="tasior2103"]Ai'kom wyłącz szukanie celów(DisableAI "TARGET", lub "AUTOTARGET)/quote]


Gdzie to się wyłącza?
Awatar użytkownika
tasior2103
Posty: 83
Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: UPSMON x2

Post autor: tasior2103 »

W init jednostki wpisz this disableai"target" i nazwij tą jednostke jakos np.cudak1. Później w aktywacji wyzwalacza wpisz cudak1 enableai"target". Można też jedną komendą "załatwić" całą grupę wtedy wpisz :
{_x disableAI"target"} foreach units group this
;
Tylko że grupa musi być wtedy nazwana, dlatego w init dowódcy wpisz np:
cudaki=group this
Potem w aktywacji daj :
{_x enableAI"target"} foreach units group cudaki
Jeżeli się gdzieś pomyliłem to niech mnie ktoś poprawi. Piszę wszystko z pamięci, bo to inny komp niż ten którego używam do army.
http://www.armafans.pl
<ze względu na drastyczne sceny ten link został usunięty>

Obrazek
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: UPSMON x2

Post autor: Sejtan »

Jeżeli wpiszesz w init dowódcy grupy

Kod: Zaznacz cały

cudaki = group this
to komenda powinna wyglądać tak:

Kod: Zaznacz cały

{_x disableAI "TARGET"} forEach units cudaki
Jeśli nazwiesz dowódcę grupy, np cudak, wtedy wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

{_x disableAI "TARGET"} forEach units group cudak
Różnica polega na tym, że w pierwszym przypadku komenda działa dla całej grupy.., bez względu na jej stan. W drugim, zaś komenda przestanie być wykonywana w momencie śmierci dowódcy, czyli cudaka.
Awatar użytkownika
tasior2103
Posty: 83
Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: UPSMON x2

Post autor: tasior2103 »

Dzięki, nie wiedziałem tego.
http://www.armafans.pl
<ze względu na drastyczne sceny ten link został usunięty>

Obrazek
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: UPSMON x2

Post autor: elgyd »

Mimo tego czy ktoś może prónował użycia podwójnego upsmona?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”