Losowy patrol
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Losowy patrol
Jeden z wyzwalaczy w mojej misji wygląda tak:
Kiedy wchodzę na wyzwalacz, to czerwoni których umieściłem w śmigłowcu za pomącą komend this moveindriver car i this moveincargo car lecą do punktu WYSIADAJ a następnie podążają do markera i tam kontynuują patrol według UPSMONA. Problem polega na tym że jest ich pięciu i trzech patroluje pieszo a dwóch zawsze wsiada do śmigłowca i patroluje latając. Jak zrobić żeby wszyscy patrolowali pieszo? Czy UPSMON ma komendę w stylu NIE UŻYWAĆ POJAZDÓW itp? A może jakiś inny sposób?
Dzięki z góry za pomoc.
Kiedy wchodzę na wyzwalacz, to czerwoni których umieściłem w śmigłowcu za pomącą komend this moveindriver car i this moveincargo car lecą do punktu WYSIADAJ a następnie podążają do markera i tam kontynuują patrol według UPSMONA. Problem polega na tym że jest ich pięciu i trzech patroluje pieszo a dwóch zawsze wsiada do śmigłowca i patroluje latając. Jak zrobić żeby wszyscy patrolowali pieszo? Czy UPSMON ma komendę w stylu NIE UŻYWAĆ POJAZDÓW itp? A może jakiś inny sposób?
Dzięki z góry za pomoc.
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Losowy patrol
Kod: Zaznacz cały
{unassignVehicle _x} forEach crew _vehiclename
Re: Losowy patrol
Ale gdzie to wpisać?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Losowy patrol
W punkcie "WYSIADAJ", albo przed tym co uruchamia UPS po dotarciu do markera.
Re: Losowy patrol
Nie kumam. Wstawiam to w punkcie wysiadaj:
{unassignVehicle _car} forEach crew _vehiclename; nul=[this,"cos","track"] execVM "scripts\upsmon.sqf"; - zmieniam x na car (czy to dobrze?)
i nie działa w ogóle. Wywala błąd : LOKALNA ZMIENNA W PRZESTRZENI OGÓLNEJ.
Jak napiszę : ...crew_vehiclename bez przerwy wtedy nie ma błędu, ale żołnierze nadal wsiadają do śmigłowca.
Jakaś pomoc dalsza?
{unassignVehicle _car} forEach crew _vehiclename; nul=[this,"cos","track"] execVM "scripts\upsmon.sqf"; - zmieniam x na car (czy to dobrze?)
i nie działa w ogóle. Wywala błąd : LOKALNA ZMIENNA W PRZESTRZENI OGÓLNEJ.
Jak napiszę : ...crew_vehiclename bez przerwy wtedy nie ma błędu, ale żołnierze nadal wsiadają do śmigłowca.
Jakaś pomoc dalsza?
Re: Losowy patrol
W Init_UPSMON dajesz:
Im większa wartość, tym dalszych pojazdów szukają. Powinno działać.
by PrzemoC
Kod: Zaznacz cały
//Distance from destination for seraching vehicles
KRON_UPS_searchVehicledist = 50000;
by PrzemoC
Re: Losowy patrol
Też nie działa- pomóżcie.
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Losowy patrol
{unassignVehicle _x} forEach crew _vehiclename, czyli podejrzewam, że u Ciebie będzie - {unassignVehicle _x} forEach crew car.., o ile śmigło nazwałeś "car"
Jak nie zadziała to wpisz {unassignVehicle _x} forEach units grupa1, a dowódcy grupy - grupa1 = group this.

Re: Losowy patrol
No i nic! Wygląda to tak:
W polu uruchamianie dowódcy grupy wpisałem:
this moveindriver hind; grupa1 = group this;
na nim postawiłem punkt nawig. RUSZAJ i zsynchronizowałem z wyzwalaczem.
Kilometr dalej dałem następny punkt RUSZAJ a obok WYSIADAJ i w nim w uruchamianie wpisałem:
nul=[this,"cos","track"] execVM "scripts\upsmon.sqf"; {unassignVehicle _hind} forEach units grupa1
Wszystko działa dobrze. Śmigło rusza po uaktywnieniu wyzwalacza, leci , ląduje Rosjanie wysiadają ale akurat toczą się walki nie daleko i dwóch z nich wsiada z powrotem- a tego nie chcę!
Co robię nie tak?
W polu uruchamianie dowódcy grupy wpisałem:
this moveindriver hind; grupa1 = group this;
na nim postawiłem punkt nawig. RUSZAJ i zsynchronizowałem z wyzwalaczem.
Kilometr dalej dałem następny punkt RUSZAJ a obok WYSIADAJ i w nim w uruchamianie wpisałem:
nul=[this,"cos","track"] execVM "scripts\upsmon.sqf"; {unassignVehicle _hind} forEach units grupa1
Wszystko działa dobrze. Śmigło rusza po uaktywnieniu wyzwalacza, leci , ląduje Rosjanie wysiadają ale akurat toczą się walki nie daleko i dwóch z nich wsiada z powrotem- a tego nie chcę!
Co robię nie tak?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Losowy patrol
Jeeeezuuu... Tłumacze jak Abel krowie... {unassignVehicle _x} forEach units grupa1, a nie jakieś tam _hind, car, czy inne wynalazki. Ma być _x i koniec! 

Re: Losowy patrol
Trzeba jeszcze dodać, że to nazwa dowódcy grupy, której ma tyczyć się ta komenda 
Kod: Zaznacz cały
grupa1
