Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Selenit
Posty: 4
Rejestracja: 08 sierpnia 2012, 22:56
ID Steam:
ID gracza: 293059

Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.

Post autor: Selenit »

Witam

this addAction ["Change uniform", "uniformchange.sqf", ["GUE_Soldier_1",guerr]];

Mam problem z tą linijką wyżej, po wklejeniu jej w odpowiednim polu z opcjami jednostki wszystko działa tak jak trzeba. Moim celem jednak jest zmuszenie tego skryptu do działania wyłacznie jeśli w trybie MP na slot wejdzie osoba o określonym UID, a w innych przypadkach będzie niekatywny. Próbowałem zastosować funkcję if w połączeniu z getplayerUID ale niestety nic mi z tego nie wyszło.
Czy ktoś może mi pomóc ?

Napisałem coś takiego tylko, że zamiast atomatycznego odpalenia skryptu dałem na razie odpalenie przez dodanie akcji tak jak to jest w linijce wyżej i teoretycznie powinno działać na gracza o przykładowym UID 123456 ale nie działa. Za to kiedy właczę podgląd w edytorze polecenie działa ale totalnie olewa getPlayerUID

if ((getPlayerUID player) != "123456") then {this addAction ["Change uniform", "uniformchange.sqf", ["GUE_Soldier_1",guerr]];};

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.

Post autor: kondor »

Jesli dobrze pamietam, komenda player nie działa od razu, trzeba chwilkę poczekać. Robi się to zazwyczaj w init.sqf następującą pętlą:

Kod: Zaznacz cały

waitUntil {sleep 0.2; player == player};
if ((getPlayerUID player) == "szukanyUID") then 
{
  player addAction ["Change uniform", "uniformchange.sqf", ["GUE_Soldier_1",guerr]];
};
btw: dawno nic nie kodziłem w sqf, więc może zawierać błędy
Selenit
Posty: 4
Rejestracja: 08 sierpnia 2012, 22:56
ID Steam:
ID gracza: 293059

Re: Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.

Post autor: Selenit »

Przykro mi ale to nie zadziałało :no ale dziekuję za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”