Witam
this addAction ["Change uniform", "uniformchange.sqf", ["GUE_Soldier_1",guerr]];
Mam problem z tą linijką wyżej, po wklejeniu jej w odpowiednim polu z opcjami jednostki wszystko działa tak jak trzeba. Moim celem jednak jest zmuszenie tego skryptu do działania wyłacznie jeśli w trybie MP na slot wejdzie osoba o określonym UID, a w innych przypadkach będzie niekatywny. Próbowałem zastosować funkcję if w połączeniu z getplayerUID ale niestety nic mi z tego nie wyszło.
Czy ktoś może mi pomóc ?
Napisałem coś takiego tylko, że zamiast atomatycznego odpalenia skryptu dałem na razie odpalenie przez dodanie akcji tak jak to jest w linijce wyżej i teoretycznie powinno działać na gracza o przykładowym UID 123456 ale nie działa. Za to kiedy właczę podgląd w edytorze polecenie działa ale totalnie olewa getPlayerUID
if ((getPlayerUID player) != "123456") then {this addAction ["Change uniform", "uniformchange.sqf", ["GUE_Soldier_1",guerr]];};
Pozdrawiam
Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.
Jesli dobrze pamietam, komenda player nie działa od razu, trzeba chwilkę poczekać. Robi się to zazwyczaj w init.sqf następującą pętlą:
btw: dawno nic nie kodziłem w sqf, więc może zawierać błędy
Kod: Zaznacz cały
waitUntil {sleep 0.2; player == player};
if ((getPlayerUID player) == "szukanyUID") then
{
player addAction ["Change uniform", "uniformchange.sqf", ["GUE_Soldier_1",guerr]];
};
Re: Problem z automatycznym uruchomieniem skryptu.
Przykro mi ale to nie zadziałało
ale dziekuję za pomoc.
