

Mam pytanie dotyczące Nimitza który wypuścił Jdog a mianowicie jak można ustawić waypointy na płycie lotniskowca ? W moim przypadku jest tak że jak ustawiam waypointy to wsiąkają one pod podkład i dlatego nie mogę je aktywować kolejno bo odległość jest za daleko a trzeba wziąść pod uwagę że tafle morza a płyte lotniskowca dzieli około 18 metrów odległości. Wiem że była taka komenda dzięki której można było zwiększyć odległość kiedy ma się aktywować waypoint no ale nie jest to do końca rozwiązanie...





"Carrier Classnames
Due to game limitations and modeling convenience, the Nimitz is composed of nearly 30
seperate models. Because of this, it is recommended to place the carrier via the editor.
However should you wish to dynamically spawn the carrier mid-mission, do so using the
following class: JDG_carrier_Spawner . This class will run a script that assembles the
entire ship and activates all needed scripts (catapults, arrestors, etc).
Other'
Nie chodzi tu o to że warunkiem aby wszystko działało poprawnie jest wpisanie 'JDG_carrier_Spawner'.... no właśnie gdzie? Gdzie trzeba to wpisać ??
;d Byłbym wdzięczny jakby ktoś podał mi możliwośći lotniskowca co do animacji i opisał w miare możliwośći jak to zrobić żeby wszystko działało
