
Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Nie zgodziłbym się z Foxem co do sposobu chodu - wygląda to stricte taktycznie i bojowo, co przy długich biegach wydaje się dziwne (chyba używaliśmy tego argumentu przeciwko Red River, prawda?
). IMHO mogliby wprowadzić różne animacje, bojowe i na zwykły trucht marszowy. Nie wiadomo jeszcze jak to będzie wyglądać - ale oby nie tak porażająco sztucznie...

Re: Arma3 oficjalnie
A co byś chciał SaS TrooP aby nagle każdy z graczy potrzebował jakiegoś pada bo już z klawiszami by się nie wyrobił. Normalny chód, trucht, chód taktyczny, bieg, sprint, a może do tego skakanie, turlanie się do przodu a może chodzenie na rękach czego jeszcze chcecie.
Tu jest wystarczająco dużo sposobów poruszania się, pewnie brakuje możliwości pokonywania przeszkód jak wysoki mur, wdrapywania się na różne obiekty, albo nawet mało kto pamięta z OFP tryb czołgania się tzw. wolne i szybkie.
Kolejna sprawa animacje wydają się być stosowane do szybkich lub dłuższych misji nie wymagające długiego biegania do celu. W końcu nawet taktyczne misje to nie desant na brzegu bez strzelania i bieg 3 kilometry w glob terytorium w kierunku wyznaczonego celu. Więc wydaje się po co nam normalny bieg nietaktyczny, kiedy wyskakujemy z pojazdu i praktycznie po chwili zaczynamy działania.
Może tego typu animacje mają na celu mniej pierdzielenia się przy ich wykonywaniu, mniej bugów. Więcej prostoty abym mógł na stojąco wyciągnąć wyrzutnie kucnąć położyć się znów kucnąć i wstać całkowicie.
Tu są mankamenty które BiS powinien poprawić zanim zacznie robić coś nowego no ale co tam mają podejście arcy biznesowe lepiej dać kolejną anime kolejną spluwę zamiast poprawić poprzednie, czysty przykład AA2 i AA2:OA lenistwo.
Tu jest wystarczająco dużo sposobów poruszania się, pewnie brakuje możliwości pokonywania przeszkód jak wysoki mur, wdrapywania się na różne obiekty, albo nawet mało kto pamięta z OFP tryb czołgania się tzw. wolne i szybkie.
Kolejna sprawa animacje wydają się być stosowane do szybkich lub dłuższych misji nie wymagające długiego biegania do celu. W końcu nawet taktyczne misje to nie desant na brzegu bez strzelania i bieg 3 kilometry w glob terytorium w kierunku wyznaczonego celu. Więc wydaje się po co nam normalny bieg nietaktyczny, kiedy wyskakujemy z pojazdu i praktycznie po chwili zaczynamy działania.
Może tego typu animacje mają na celu mniej pierdzielenia się przy ich wykonywaniu, mniej bugów. Więcej prostoty abym mógł na stojąco wyciągnąć wyrzutnie kucnąć położyć się znów kucnąć i wstać całkowicie.
Tu są mankamenty które BiS powinien poprawić zanim zacznie robić coś nowego no ale co tam mają podejście arcy biznesowe lepiej dać kolejną anime kolejną spluwę zamiast poprawić poprzednie, czysty przykład AA2 i AA2:OA lenistwo.
Re: Arma3 oficjalnie
Ja dalej pamiętam, bo przecież w A1 jak i w A2 też jest tryb wolne i szybkie czołganie.FOX-PL* pisze: albo nawet mało kto pamięta z OFP tryb czołgania się tzw. wolne i szybkie.

Re: Arma3 oficjalnie
Przy użyciu dodatkowego klawisza i tej samej animacji w spowolnieniu, gdzie gracz kompletnie nie zwraca na to uwagę ze względu na szybkość zmęczenia. A tu chodzi o tryb w którym karabin spiera się na obydwóch rękach, a animacji w której jedną ręką trzyma spluwe. Gdyby gracz odczuwał większe zmęczenie na pewno wielu by trzymało dodatkowy klawisz spowalniający.Artek3333 pisze:Ja dalej pamiętam, bo przecież w A1 jak i w A2 też jest tryb wolne i szybkie czołganie.
Re: Arma3 oficjalnie
A że tak wrócę do wątku o ArmA 3...
Cholera, nie macie wrażenia, że lepsze jest wrogiem dobrego i to ArmA 3 to trochę rzucanie się na większe możliwości dzisiejszego sprzętu?
Jak Starcraftem 2 się podniecałem i obiecywałem sobie miesiąc pod kroplówką przed monitorem, to koniec końców było wielkie rozczarowanie i powrót do starej dobrej jedyneczki. Przy ArmA 3 się nie podniecam. Obym tym razem się rozczarował... mile
I obym dostał podwyżkę żeby mieć za co kupić nowy komp.

Cholera, nie macie wrażenia, że lepsze jest wrogiem dobrego i to ArmA 3 to trochę rzucanie się na większe możliwości dzisiejszego sprzętu?
Jak Starcraftem 2 się podniecałem i obiecywałem sobie miesiąc pod kroplówką przed monitorem, to koniec końców było wielkie rozczarowanie i powrót do starej dobrej jedyneczki. Przy ArmA 3 się nie podniecam. Obym tym razem się rozczarował... mile

I obym dostał podwyżkę żeby mieć za co kupić nowy komp.

--------------------------
"That other may live"
http://www.armatog.com- Strona domowa grupy Tactical Operations Group
http://www.sitrep.armatog.com - Serwis o ArmA i militariach
TOG - Drill Instructor / Medic
JS:Cienie - Pararescue member.
"That other may live"
http://www.armatog.com- Strona domowa grupy Tactical Operations Group
http://www.sitrep.armatog.com - Serwis o ArmA i militariach
TOG - Drill Instructor / Medic
JS:Cienie - Pararescue member.
Re: Arma3 oficjalnie
A po, co mi dwie animacje czołgania? Mi wystarczy jedna, np. podobała mi się taka jak w OFP RR broń trzymana z przodu dwoma rękami. Owszem mogą być dwa tryby wolne i szybkie, ale żeby przekładało się to na praktyczne zastosowanie. Wolne czołganie, to do cichego podkradnięcia się w dane miejsce. Szybkie czołganie, ale jednocześnie ze znacznym hałasem, do pokonania otwartego terenu. W A1 i A2 czy czołga się wolno czy szybko, to AI wroga na wykrycie reaguje tak samo. Animacje dla mnie są nie ważne, tylko zastosowanie. Jak to będzie w A3? Nie liczę na rewolucję w animacji, a tym bardziej w zastosowaniu.FOX-PL* pisze:Przy użyciu dodatkowego klawisza i tej samej animacji w spowolnieniu, gdzie gracz kompletnie nie zwraca na to uwagę ze względu na szybkość zmęczenia. A tu chodzi o tryb w którym karabin spiera się na obydwóch rękach, a animacji w której jedną ręką trzyma spluwe. Gdyby gracz odczuwał większe zmęczenie na pewno wielu by trzymało dodatkowy klawisz spowalniający.Artek3333 pisze:Ja dalej pamiętam, bo przecież w A1 jak i w A2 też jest tryb wolne i szybkie czołganie.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Arma3 oficjalnie
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Arma3 oficjalnie
Przyznam iż screeny i filmik robi wrażenie, że tak ujmę ArmA nam pięknieje. Zdecydowanie lepiej to wygląda, bravo za wymiana żarówki.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
samą żarówką gameplayu nie naprawisz... nadal nic o ciekawych pomysłach pvp 

Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Arma3 oficjalnie
Ogólnie to oświetlenie ładne , ale to strzelanie pod wodą do typa znajdującego się 50m dalej to jakiś science fiction . 




Re: Arma3 oficjalnie
Strzelanie pod wodą jest normalne, w momencie kiedy posiadamy specjalnie zaprojektowaną broń. Podaje tu przykład broni z lat 70: http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_APS oraz http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_ASM-DT. Arma 3 rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i broń tu pokazana w filmiku może istnieć naprawdę.rabus71 pisze:Ogólnie to oświetlenie ładne , ale to strzelanie pod wodą do typa znajdującego się 50m dalej to jakiś science fiction .