Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

Miałem GF zmieniłem na Radka, przyjdzie czas na Arme 3 to się przekonamy, co chwile karty nie będę zmieniał zwłaszcza na innego producenta. W obecnej chwili z Radka jestem bardziej zadowolony aniżeli z GF. Najpierw test Army na kompie i opinie graczy mających GF jak to hula a dopiero się będę martwił. A nuż ATi sprawdzi się lepiej :P , na AA2 to GF mają paręnaście FPS'ów tylko więcej pod względem wydajności lecz Radki jakością rządzą.
Awatar użytkownika
rabus71
Posty: 80
Rejestracja: 06 stycznia 2010, 15:14
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: rabus71 »

Żeby wszystko było jasne , od samego początku Bochemia zapewniała i jest to faktem ,że obliczeniami Phisx zajmie się procesor (cpu)
właśnie dlatego aby gracze posiadający karty firmy Amd nie zostali pozbawieni tych cudnch doznań przy rozwalaniu map :D .
Więc licytowanie się czy lepiej posiadać kartę Amd czy Nvidi nie ma sensu liczy się tylko kwestia wydajności karty ,
a i niestety przyznam rację przedmówcy roślinność i drzewa są ładniejsze na kartach Amd . (używam obie )
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
2M1R
Posty: 63
Rejestracja: 27 marca 2008, 16:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: 2M1R »

Witam po latach nie bycia na forum...

Jako python lover wsadzę kij w mrowisko i zadam retoryczne pytanie: Czemu u licha bis użył tej ohydnej, brzydkiej, ultra topornej (i jeszcze parę brzydkich epitetów) javy jako języka pisania skryptów/misji i addonów? Python jest wygodniejszy i szybszy do opanowania dla laika, a już gałąź 3.x to poezja...
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

Nie jestem pewien, ale java to chyba druga opcja. Ponoć dzięki niej arma ma rozwinąć skrzydła. Zobacz jakie możliwości to niesie.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
2M1R
Posty: 63
Rejestracja: 27 marca 2008, 16:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: 2M1R »

Nie pisze ze zaawansowany język nie jest potrzebny po prostu nie widzę w tej roli javy...
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Każdy ma swój ulubiony język, klamka zapadła. Do większych misji (do małych nie było sensu niczego zmieniać IMHO) Java nadaje się bardzo dobrze.
Choć jak do tej pory ten interfejs (zbiór metod statycznego obiektu RV) to jakaś kpina.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

kondor pisze:
mant3z pisze:Posiadając kompa z prockiem i kartą AMD jesteś w czarnej dupie!
O i ja też :zolta
A to czemu?
Proste, NVidia ma wspracie physx na karcie graficznej, nie mając NVidi, obliczeniami physyx musi się zająć procesor... a wszyscy wiemy jak się mają procki AMD do i5 i i7...
Mając zestaw AMD będziesz się męczył jak cholera... zwłaszcza że ja mam taki zestaw i monitor 26" (1920 x 1200)
Tym razem nie ma bata, trzeba się będzie przesiąść albo na i7 albo wymienić kartę na zielonych co jest kur**o nieopłacalne.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Chyba nie przeczytałeś tego, co napisaliśmy (i BIS) o PhysX w Arma3.
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tajgeer »

Próbka dźwięku jednej z broni, która będzie dostępna - Gepard GM6 Lynx.

http://armasite.pl/news/za-kulisami-gep ... -lynx.html
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

No jeśli tak mają brzmieć dźwięki karabinków w Armie 3, to się ciekawie piszę chyba BiS kopnął nieźle w tyłek dźwiękowca.

Tylko taka uwaga niech nikt nie wpada w narcyzm bo znów połowa karabinków snajperskich będzie brzmiała tak samo jak w dwójce.
Zelazny

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Zelazny »

Ciekawy dźwięk. Ale jakoś słabo wypada po tym jak spojrzymy na ten kurz pojawiający się po strzale.


Wracając do tematu PhysX to już kompletnie się pogubiłem.

Więc

1 Radeon + CPU = obliczenia fizyki przez CPU
2 NVIDIA + CPU = oliczenia fizyki przez CPU
3 NVIDIA + CPU = obliczenia przez GPU

???
Ostatnio zmieniony 10 marca 2012, 01:25 przez Zelazny, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”