it'll be released some time after E3 2012, which we're attending this year
Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
- RozekPoland
- Posty: 193
- Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
- ID Steam: RozekPoland
- Numer GG: 24417445
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
co do zapowiedzianej wersji Alpha Community
Ostatnio zmieniony 18 sierpnia 2021, 02:58 przez RozekPoland, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Arma3 oficjalnie
Miło patrzy się na grafikę. Jeżeli chodzi o fizykę, to ważne że się pojawiła, lecz zachownie kontenerów podczas zderzenia jest mało naturalne, wiec sporo pracy przed BIS'em.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Wersja z kontenerami jest już staaaraaa, więc o to nie ma się co martwić. Pewnie wystarczyło zmienić "masę" kontenerów i wszystko grało. Chcieli tylko pokazać jak będzie działał ten silnik fizyczny. Miejmy nadzieje, że komputery nam się nie spalą przy odpalaniu ArmA III 

Re: Arma3 oficjalnie
Silnik fizyczny będzie dopracowany, już na obecnym stadium można się nim chwalić. Co do wymagań, jeszcze raz podkreślam, chociaż pewnie pierwszy na tym forum, że naprawdę nie ma się czego bać. Co prawda to prawda - gra będzie wymagała mid albo high-endowych specyfikacji, ale obecne sprzęty dają sobie na spokojnie z nią radę. I mówię teraz o wersji ciągle developerskiej, bez optymalizacji. Z własnego doświadczenia na chwilę obecną: na i5 2600k, gtx580 i 8 gb ramu nie mam większych problemów z grą na wysokich detalach (hdr normalny). Także, nie ma się co nakręcać, bo odpalam "trójkę" również na gamingowych laptopach (z czego jeden naprawdę archaiczny z i5tką i 1 gb ramu na karcie graficznej - ciągnie spokojnie na nisko-średnich detalach bez fajerwerków; drugi to msi gt783dxr i śmiga na wysokich).
Re: Arma3 oficjalnie
Spalić nie spali.
Gra zarżnie nasze blaszaki na śmierć. Pamiętam jak odpaliłem kampanię w ARMA2, już na samym początku gra przycinała tak, że odechciało mi się grać.
Pograłem trochę w multi i na tym koniec. Nawet w multi były misje gdzie mój komputer ledwo dawał sobie radę. A co dopiero ARMA3...
I jak tu wykrzesać optymizm...

Pograłem trochę w multi i na tym koniec. Nawet w multi były misje gdzie mój komputer ledwo dawał sobie radę. A co dopiero ARMA3...
I jak tu wykrzesać optymizm...
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
@Zelazny
A widzisz - zależy jaki kto ma komputer. Ja mogę sobie pozwolić na jako taką zabawę w edytorze z zombiakami (ok 450 jednostek - detale wysokie). Martwi mnie jedynie, że takie częściowo "zbędne" ficzery, jak np. odbicia w lusterkach mogą pochłaniać potrzebną moc, która mogłaby być przeznaczona na inne cele. Dlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć. Osobiście chciałbym pograć sobie w trójeczkę także na wysokich, aby podziwiać piękno wirtualnego świata. Jestem w pełni przekonany, że tym razem BI nie da plamy i zoptymalizuje ile się da.
Mimo wszystko przy tak wielkim i szczegółowym środowisku nie da się zrobić gry, która będzie działała płynnie na Core2Duo przy wysokich ustawieniach. No chyba, że Dragon Rising z okropnymi teksturami i mapą bardziej przypominającą postnuklearną pustynię niż zalesioną, żyjącą krainę...
A widzisz - zależy jaki kto ma komputer. Ja mogę sobie pozwolić na jako taką zabawę w edytorze z zombiakami (ok 450 jednostek - detale wysokie). Martwi mnie jedynie, że takie częściowo "zbędne" ficzery, jak np. odbicia w lusterkach mogą pochłaniać potrzebną moc, która mogłaby być przeznaczona na inne cele. Dlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć. Osobiście chciałbym pograć sobie w trójeczkę także na wysokich, aby podziwiać piękno wirtualnego świata. Jestem w pełni przekonany, że tym razem BI nie da plamy i zoptymalizuje ile się da.
Mimo wszystko przy tak wielkim i szczegółowym środowisku nie da się zrobić gry, która będzie działała płynnie na Core2Duo przy wysokich ustawieniach. No chyba, że Dragon Rising z okropnymi teksturami i mapą bardziej przypominającą postnuklearną pustynię niż zalesioną, żyjącą krainę...
Re: Arma3 oficjalnie
Już sąDlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć.

- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
smookie, czy ty jesteś jakoś "wtajemniczony" w produkcję gry?smookie pisze:Już sąDlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć.

Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
@up
O kurka
kiedy beta?
O kurka

kiedy beta?

Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
Nie nastawiałbym się, że powie więcej niż powiedział do tej pory.