Ruszanie ustami

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Witam!
Potrzebuje do filmu skrypt, który umozliwi NPC ruszanie ustami. Cos takiego jak jest w przerywnikach filmowych. Poprostu zwykłe mówienie. Za wszelka pomoc bardzo dziękuje.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Ruszanie ustami

Post autor: SaS TrooP »

Takie coś wykształcasz poprzez skonwertowanie nagranego fragmentu głosowego do formatu .lip który przypisywany jest potem do nagrania. Z tego co pamiętam ten program jest częścią BI Editing Tools dla ArmA 2, poszukaj.
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Tak jest to tutaj. Mam jeszcze jedno pytanie. Gdzie moge znaleźć liste głosów, które uaktywniają się przy "say speechName". Próbowałem te ze starego OFP jednak nie działają.

EDIT: Do jakiego folderu mam wkleic plik .ogg i .lip aby gra je wychwytywała?
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Robie wszystko według poradników jednak nadal mam problemy.

onLoadMission="FILM2"


showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1

class CfgSounds
{
sounds[] = { voice1 };

class mowa
{
name = "voice1";
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0};
titles[] =
{

};

Mógłby ktoś mi to zredagować albo powiedziec co mam poprawić aby wszystko działało?

--voice1 - nazwa pliku dzwiekowego
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Artek3333 »

A masz w głównym folderze misji, folder o nazwie "sound" ? To właśnie w tym folderze mają się znajdować pliki lip i ogg.
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

C/Dokumenty/ArmA2 Other Profiles/Profil/Missions/FILM2 - Jesli chodzi o taką ścieżkę, to mam folder sound.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Artek3333 »

Czyli powinno działać. A komendę wywołania dźwięku, jaką używasz? Spróbuj

Kod: Zaznacz cały

Nazwajednostki  Say " mowa";
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Zawsze dostaje komunikat "Sound voice1 not found"
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Artek3333 »

A plik z dźwiękiem na pewno masz w formacie ogg?
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”