Muzyka

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Muzyka

Post autor: elgyd »

Ustawiam sobie wyzwalacz. Włączam w nim efekty : ścieżkę muzyczną. Kiedy wchodzę na wyzwalacz muzyka włącza się, ale jak ją wyłączyć. Limit czasu i odliczanie nic nie daje, a chciałbym aby wyłączała się np kiedy odejdę od danego miejsca np o 10 km. Jak to zrobić?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Muzyka

Post autor: tom3kb »

Zanim odejdziesz od tego wyzwalacza na 10 km to na pewno sie już skończy piosenka albo jej już nie będziesz słyszał. :)
Tak jak to zrobiłeś to nie wiem czy da się wyłączyć,a zrób drugi wyzwalacz i w nim np : player distance poz1 >10 gdzie poz1 to miejsce po dojściu do którego włącza się muzyka. I w przy aktywacji wpisz np : 5 FadeMusic 0

Ja bym to zrobił tak, wstawiłbym dwa wyzwalacze. Jeden nazwał bym poz1 a gracza np banan lub też wstawił jakiś obiekt i nazwał go poz1.
W pierwszym (jeśli nazywa się poz1 jeśli wstawiłeś jakiś obiekt o tej nazwie to wyzwalaczy nie nazywaj) wyzwalaczu piszemy w warunek
banan distance poz1 <50
a w przy aktywacji piszemy np:
playMusic "Track01_Dead_Forest"

W drugim wyzwalaczu piszemy:
warunek:
banan distance poz1 >500
Przy aktywacji:
5 FadeMusic 0

Odległości podobierasz sobie jakie potrzebujesz, możesz też ustawić cyklicznie w wyzwalaczu to piosenka będzie się włączać jak podejdziesz do poz1/wyłączać jak odejdziesz od wyzwalacza, za każdym razem.
Poniżej masz listę wszystkich utworów:
http://community.bistudio.com/wiki/Arma_2:_Music
komenda fademiusic:
http://community.bistudio.com/wiki/fadeMusic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”